مديركل راه‌ و شهرسازي خوزستان گفت: سالانه بيش از 10 ميليارد تومان خسارت بر اثر حوادث مختلف به جاده‌هاي خوزستان وارد مي‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، نصرالله دهقاني اظهاركرد: استان خوزستان از نظر برخورداري از راه‌هاي شرياني و اصلي و باتوجه به اين‌كه قطب حمل و نقل و جابه‌جايي بار در كشور است، داراي اهميت است، به همين دليل در حال حاضر اين مانور در اين استان برگزار مي‌شود.

وي ادامه‌داد: در قالب اين مانور يك پل 45 متري خرپايي (موقت) در كنار محور رامهرمز ـ بهبهان نصب و اجرا مي‌شود. هر ساله اين مانور در برخي از استان‌هاي كشور برگزار مي‌شود كه امسال براي دومين بار اين مانور در خوزستان در حال برگزاري است.

دهقاني گفت: هدف از اين مانور آزمودن توانايي‌ها به ويژه توانمندي ارگان‌هاي مرتبط در زمان وقوع حوادث، هم‌چون اداره‌كل راه و شهرسازي، پليس راه، هلال احمر و اورژانس و بالارفتن سرعت عمل و كسب آمادگي لازم در زمان وقوع حوادث در جاده‌ها مي‌باشد.

مديركل راه‌ و شهرسازي خوزستان بيان‌كرد: مهم‌ترين هدف ما در زمان وقوع حوادث در جاده‌ها اين است كه بتوانيم جاده را سريعا بازگشايي و امكان تردد را فراهم كنيم./ع


برچسب ها: سالنه ، خسارت ، جاده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.