پس از وقفه ای پنج ساله، فعالیت رشته جودو به عنوان نخستین رشته رزمی المپیکی در فیروزکوه از سر گرفته شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان فیروزکوه در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن گفت: در راستای اهداف توسعه ای رشته های ورزشی المپیکی در شهرستان، ورزش رزمی جودو پس از رکودی پنج ساله بار دیگر با حضور خیل علاقه مندان این رشته فعالیت خود را از سرگرفت.

ˈمهدی صداقتˈ افزود: نبود مربی بومی این رشته و از سوی دیگر هزینه های بالای استخدام مربی غیربومی و غیرساکن در شهرستان، دلایل مسکوت ماندن فعالیت جودو در پنج سال گذشته بوده است.

وی خاطرنشان کرد: اینک با حضور ˈحسینیˈ یکی از مربیان نام آشنای فدراسیون جودو که بومی منطقه نیز است و استقبال پرشور ورزشکاران این رشته، بار دیگر نام ورزش جودو در منطقه بر سر زبان ها افتاد.

این مقام مسؤول تصریح کرد: به رغم استقبال قابل توجه بانوان از این رشته، متاسفانه به دلیل کمبود امکانات و اعتبارات و ناتوانی در استخدام مربی شهرستانی، بخش بانوان این رشته غیرفعال است.

وی از تشکیل هیات جودو و کادر اجرایی آن در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: به زودی با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان، برنامه هایی در جهت توسعه این رشته در سطح رده های سنی اجرایی می شود.

جودو دهمین رشته ورزشی المپیکی فیروزکوه پس از فوتبال، والیبال، بسکتبال، کشتی، ژیمناستیک، دو ومیدانی، شنا، هندبال و تنیس روی میز است./ع


برچسب ها: جودو ، فیروزکوه ، رزمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.