معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه علم و صنعت گفت: توهين کنندگان به مقدسات اسلامي نمي‌توانند جلوي فكر اسلامي و پيشرفت آن را بگيرند و حرکت‌هاي ضد اسلامي آنان فقط عزم مسلمانان را راسخ‌تر مي‌کند.

ميلاد رمضان‌پور معاون سياسي بسيج دانشجويي دانشگاه علم و صنعت در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران؛ با اشاره به توهين نشريه فرانسوي به پيامبر(ص) و مقدسات اسلامي اظهار داشت: خصومت ديرينه آن‌ها با اسلام علت اين توهين‌هاست؛ چراكه آن‌ها چشم ديدن شكوه اسلام و بيداري اسلامي ملت‌ها و دولت‌هاي مسلمان را ندارند. 

وي در ادامه افزود: نقش ايران در رشد روزافزون بيداري اسلامي و الگوگيري كشورها از جمهوري اسلامي باعث هراس كشورهاي غربي شده كه با توهين به مقدسات در واقع عقده‌هاي خود را خالي مي‌كنند. 

اين فعال دانشجويي با اشاره به حركت غيراخلاقي اين نشريه، تصريح كرد: توان آن‌ها فقط در حد توهين است و با اين كارها نمي‌توانند جلوي فكر اسلامي و پيشرفت آن را بگيرند چراكه حركت آن‌ها عزم مسلمانان را راسخ‌تر كرده است.

رمضان‌پور ادامه داد: اقدامات اين‌چنيني در دنياي امروز پاسخگو نبوده و قدرت لطمه زدن به مسلمانان را نخواهد داشت. 

وي در پايان خاطرنشان كرد: وظيفه ما اين است تا فرهنگ واقعي شيعه را به درستي براي جهانيان بشناسانيم تا جلوي انحرافات در اديان الهي را بگيريم.

انتهاي پيام/  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار