شیوه خشن و بی منطق گروهک تروریستی منافقین حتی به منتقدینش در اپوزیسیون و دیگر ضد انقلابها نیز رحم نمی کند و آنها را با تهدید و فحاشی وادار به سکوت می کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، اختر قاسمي از اعضای اپوزیسون مقيم آلمان كه سالهاست بعنوان خبرنگار روزنامه هاي آلماني زبان و فارسي زبان در خارج از کشور فعال است اخيرا مطلبي در مورد ادعاهاي زنان جدا شده از گروهک منافقین منتشر كرده است. او در اين مطلب از این گروهک و هواداران آنها خواسته است كه پاسخگو باشند. اما بلافاصله پس از انتشار اين مطلب از طرف مهره های فعال این گروهک تروریستی  مورد هتاكي و تهديد به مرگ قرار گرفته است.

 قاسمي پس از اين تهديدها در صفحه فيس بوك و برخی از شبکه های اجتماعی ضد انقلابها  می نویسد : " دوستان عزیز!  موضوعی را میخواهم با شما در میان بگذارم   دلم میخواهد شفاف همه چیز را با شما در میان بگذارم تا هر اتفاقی که پیش آمد شما در جریان باشید. در این چند روز گذشته   من ایمیل هایی از آشنا و غیر آشنا و دوستان از سراسر دنیا می گیرم که همه حاوی یک پیام به من هستند و آن هم این است که خودت را با مجاهدین در گیر نکن چون اینها خیلی خطرنا ک هستند و ممکن است بلایی سر شما بیاورند! خیلی برای من سوال برانگیز شد که چطور این افراد که برخی را هم کامل می شناسم از فعالین چپ گرفته تا راست و کلا از مردم عادی تا هواداران گروه های مختلف هستند چطور میشود که از مجاهدین می ترسند و می گویند اگر علیه آنها حرفی بزنیم ممکن است به شکلی برای ما پرونده سازی یا ترور کنند! "

این نویسنده ضد انقلاب با ابراز ناراحتی و عدم امنیت از این شرایط ناخوشایند ادامه می دهد :" چه عاملی باعث میشود که یک جریانی که ادعا می کند یک سازمان سیاسی است باید با عملکردش به جایی برسد که اینقدر مخوف و ترسناک بشود که از چپ و راست و همه اینقدر از اینها وحشت کنند و بگویند با اینها وارد بحث و نقد نشوید چون ممکن است نابودتان کنند؟ "





وی با اشاره به یک مورد از اطلاع رسانی هایی که منجر به تهدید از سوی منافقین شده، می نویسد :" حتما میدانید که چندی پیش من لینکی از افشاگری زنان جدا شده از شورای رهبری مجاهدین (گروهک تروريستي منافقين) را بر اساس کار و حرفه ام که خبررسانی است منتشر کردم ( این افشاگری از سواستفاده جنسی از زنان توسط مسعود رجوی صحبت می کرد) و میدانید که بعد از انتشار لینک چه بلایی سر من آوردند و قبلا هم اطلاع دادم و خودتان هم حتما خواندید و دیدید که چطور سیستماتیک سیل تهمت ها و فحاشی ها و تهدیدها و توهین های هواداران مجاهدین به طرف من سرازیر شد و هنوز هم ادامه دارد! "

راستش من تا زمانی که این برخوردهای وحشتناک را با خودم نکرده بودند فکر نمی کردم تا این حد وقیحانه برای توجیه عملکردشان به کثیف ترین شیوه ها هم دست بزنند! وقتی می بینم که اینها با من که در دنیای آزاد دمکراسی(!) فقط بخاطر انتشار یک لینک این چنین برخورد می کنند، دقیقا می توانم خیلی از مواردی که علیه نقض حقوق بشر در این سازمان گفته شده راحت تر بپذیرم و میتوانم تصور کنم که آن بیچاره هایی که در کمپ اشرف بودند اگر کوچکترین انتقادی می کردند چه بلایی در زندان به سرشان می آوردند و برای همین فکر می کنم که حرف های این زنان را باید کاملا جدی گوش داد!

 باید جدی پرسید امثال معصومه غیبی پور چه بلایی سرشان آمد در کمپ اشرف؟! چرا یک دفعه نابود شدند و بعد دلایل ضد و نقیض برای مرگش گفته شد؟ وقتی که فکر می کنم می بینم با چنین کارنامه ای از این فرقه است که دیگران نگران می شوند و برای من خصوصی می نویسند که با این گروه درگیر نشو خطرناک هستد!
 
یکی از دیگر از مهره های اپوزسیون فعال در شبکه های اجتماعی غربی نیز در زیر این مطلب می نویسد : "اين جانب (محمد ب) نيز در  پاسخ به شما می گویم که به نظر من بحث كردن با مجاهدين ( منافقین ) مثل آب در هاون كوبيدن ا ست. زيرا اينها به هيچ اصول و منطقي پايبند نيستند. آنها فقط حرفهايي را كه از بالا به آنها گفته مي شود را بيان مي كنند و از خودشان هيچ عقل و منطقي ندارند. چنانچه مي بينيد جز اينكه از سايتهاي خودشان لينك بگذارند و حرفهاي صد من يك غاز مسئولين مجاهدين را تكرار كنند چيز ديگري ندارند. "



اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار