مازندران /

پیشرفت فیزیکی 90درصد بزرگترین پل روگذر شهرستان آمل

شهردار آمل گفت: بزرگترین پل رو گذر تقاطع بلوار جانبازان و طالب آملي با 90درصد پیشرفت فیزیکی اواخرماه بهمن دراین شهر بهره برداری می شود.

 

احمد اميرسليماني در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود : اجرای اين پل در منطقه پرتردد بلوار طالب آملي ، تقاطع بلوار جانبازان وبا هدف كاهش ترافيك دراین منطقه اکنون در مراحل پایانی ساخت قرار دارد.

امیرسلیمانی، جابه جایی خطوط فشارقوی برق در مسیر اجرای پل روگذر را از دیگر مشکل و تاخیر چند ماهه در اجرا این پروژه اشاره کرد وادامه داد: شهرداری آمل برای تسریع در این زمان پل جانبازان با اختصاص 25میلیارد ريال و بکرگیری توان اداره توزیع برق این شهرستان، اقدام به جابه جایی وارتفاع دادن به خطوط عبوری فشار قوی برق در این منطقه کرد.

وی،به مشخصات فنی این پل جانبازان آمل نیز اشاره کرد وافزود : پل روگذر تقاطع بلوار جانبازان و طالب آملي 480 متر طول دارد در دو خط عبور رفت و دو خط عبور برگشت و 90 سانتي متر پياده رو در طرفين آن اجرا شده است.

شهردارآمل اضافه کرد: عرشه كلي پل 4/17 متر شامل 6/15 متر سواره رو و طول كلي پل شامل 280 متر عرشه بتني مسلح در 11 دهانه و 200 متر رمپ هاي ورودي و خروجي است.

امیرسلیمانی تصریح کرد: حجم عمليات بتني برای این پل روگذر هفت هزار مترمكعب و حجم عمليات فولادي با ميلگرد دوهزار تن برآورشده است.

وی اضافه کرد: برای ساخت وتجهیز پل روگذر تقاطع بلوار جانبازان و طالب آملي بيش از 35 ميليارد ريال اعتبارازمحل درآمدهای شهرداری آمل هزینه خواهد شد.

شهردار آمل همچنین از همراهی و تاخیر در زمان اجرای این پروژه از شهروندان این شهر عذرخواهی کرد ویادآورشد: با بهره برداری از پل روگذر جانبازان آمل، مشکلات ترافیکی در محدوده بلوارجانبازان وخیابان طالب آملی برطرف خواهد شد./ع

برچسب ها: روگذر ، شهرستان ، آمل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.