هفته نامه المنار فلسطين از ارسال تلگراف هايي از سوي برخي از كشورهاي عربي به رژيم صيونيستي براي راضي كردن اين رژيم به حمله نظامي به سوريه پرده برداشت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از هفته نامه المنار فلسطين، اين هفته‌نامه در گزارش خود مي نويسد: طي هفته هاي اخير برخي از كشورهاي عربي حوزه خليج فارس با ارسال تلگراف هايي به مقامات رژيم صهيونيستي، از اين رژيم خواسته اند كه با اتخاذ طرح هايي نظامي و پيشگيرانه به پايگاه هاي نظامي سوريه حمله كرده و مدعي شدند با حمله اي نظامي مقرهاي تسليحاتي بويژه مكان هايي كه سلاح هاي شيميايي در آن وجود دارد از بين ببرد.
 
در اين گزارش آمده است كه اين تلگراف هاي امنيتي كه از سوي برخي كشورهاي عربي به رژيم صهيونيستي ارسال شده، داراي اطلاعات دقيقي است كه حامل نقشه هاي پايگاه هاي نظامي حساس در اراضي سوريه است.

در همين حال برخي از منابع آگاه از اين تلگراف ها به عنوان هماهنگي و همكاري كشورهاي عربي خليج فارس ياد كردند و آن را مانند همكاري هاي پشت پرده اين كشورها با رژيم صهيونيستي در جنگ سال 2006با حزب الله ارزيابي كردند كه در آن سال از مقامات اين رژيم خواسته بودند به حملات خود به جنوب لبنان ادامه دهد.

اين در حالي است كه گزارش ها از ديدارهاي محرمانه برخي از مقامات بلندپايه كشورهاي عربي با سران اطلاعاتي رژيم صهيونيستي حاكي است كه در اين ديدارها به اوضاع سوريه پرداخته شده و بمباران محدود سوريه از سوي رژيم صهيونيستي را با موافقت ايالات متحده و هماهنگي اين كشورها دانسته اند
برچسب ها: تلگراف ، اسرائیل ، حمله ، سوریه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار