عباس کیارستمی از دیدن فیلم «سفر یک مسافر» که مستندی درباره «حسن دارابی» بازیگر نوجوان فیلم سینمایی اش «مسافر» است، ابراز رضایت کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط ‌عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، در خلاصه فیلم مستند «سفر یک مسافر» آمده است: درحالیکه نزدیک به چهل سال از ساخت فیلم سینمایی «مسافر» می گذرد، شخصی که در نوجوانی به عنوان کاراکتر اصلی این فیلم بازی کرده است، از ملایر عازم تهران می‌شود تا «عباس کیارستمی» کارگردان مسافر را ببیند...
عباس روزبهانی که کارگردانی این فیلم مستند را برعهده دارد، پیرامون تولید این اثر مستند گفت: پس از حدود سه ماه تحقیق پیرامون شخصیت «حسن دارابی»، با او همراه شدم تا تصویربرداری در تهران و ملایر انجام پذیرد و در حال حاضر، مراحل پایانی تولید این فیلم در حال انجام است و به زودی نسخه نهایی آماده نمایش می شود. البته در این مدت فیلم را به دست آقای کیارستمی رساندم که ایشان از دیدن فیلم ابراز رضایت داشت.  
روزبهانی درباره انتخاب سوژه فیلمش هم اظهار داشت: من علاقه بسیاری به سینمای کیارستمی در مقام یک فیلمساز جهانی دارم؛ سال ها پیش در جلسه ای در شهر ملایر، مردی شروع به صحبت درباره فیلم «مسافر» کرد و گفت که بازیگر این فیلم بوده است. این صحبت، نقطه آغاز این فیلم بود و من منتظر فرصتی برای ساخت یک اثر مستند درباره او بودم تا اینکه «مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» شرایط لازم ساخت آنرا فراهم آورد و تولید این پروژه به سرانجام رسید.  
گفتنی است: عوامل تولید فیلم مستند «سفر یک مسافر» به این شرح هستند: پژوهشگر، نویسنده و کارگردان: عباس روزبهانی، نور و تصویر: سعید خراسانی، دستیار کارگردان: علی دائمی‌ابراهیم‌زاده، دستیار تصویر: حسام سلیمی‌افضل، تدوین: موحد شادور، باحضور: حسن دارابی، تهیه کننده: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی./ي2
برچسب ها: کیارستمی ، مستند ، سینما
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار