روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: کاهش محبوبیت لیست حزب لیکود در مقابل "اسرائيل خانه ما"در نظرسنجی های اخیر، نتانیاهو را به شهرک های صهیونیستی کرانه باختری کشاند

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری عرب 48، از زمانی که نتانیاهو به عنوان نخست وزیر رژیم صهیونیستی انتخاب شده، این اولین باری است که وی به شهرک های صهیونیستی کرانه باختری سفر می کند.

این روزنامه افزود: نتانیاهو دیروز به شهرک "روحلیم" واقع در مرکز کرانه باختری رفت و این شهرک صهیونیستی در واکنش به حمله فلسطینیان به شهرک نشینان در سال 1991 در ابتدا به عنوان مجتمع مسکونی غیر قانونی ساخته شد و به جای تخلیه شهرک، دولت نتانیاهو چند ماه پیش این مجتمع را همانند دیگر شهرک های صهیونیستی به عنوان "شهر" اعلام کرد.

هاآرتص نوشت: سفر نتانیاهو به شهرک مذکور به دلایل امنیتی و سیاسی شبه سری بود؛ به همین خاطر دفتر وی سعی کرد بدان اشاره ای نکند و رسانه های دیگر نیز از پوشش خبری آن منع شدند.

گفتنی است که در این سفر زئیف الکین، دانی دانون، ویولی ادلشطاین از نمایندگان تندرو حزب لیکود در پارلمان رژیم صهیونیستی (کنست) نتانیاهو را همراهی کردند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار