استاندار خراسان رضوی بر لزوم برنامه ريزی در جهت توانمندسازی مددجويان تحت پوشش بهزيستی تاکید کرد.


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد، محمد حسين فروزان مهر در حاشيه بازديد

 از مراكز توانبخشي فتح المبين و شير خوارگاه حضرت علي اصغر (ع)مشهد سازمان بهزيستی را  به عنوان يكي از بزرگترين مراكز حمايتي از قشرهاي آسيب پذير در كشور معرفی کرد.

وی افزود: از جمله اقدامات ارزشمند واثر گذار اداره كل بهزيستي استان در مراكز نگهداري معلولان ذهني و حركتي، توجه به تربيت پذيري و آموزش پذيري مدد جويان مي باشد.

فروزان مهر افزود: پرورش استعدادها و توانمند سازي مدد جويان تحت پوشش بهزيستي ، از جمله موارد حائز اهميت است كه بايد با سوق دادن امكانات وفرصت ها براي تحقق اين رويكرد بيش از گذشته تلاش شود .

استاندار خراسان رضوي در ادامه با اشاره بر لزوم توجه به موضوع اشتغال و حرفه آموزي مدد جويان تحت پوشش از طريق گذراندن دوره هاي مهارتي فني و حرفه اي خاطرنشان كرد: از هر امكاني براي ارتقاي سطح مهارتي جامعه هدف بهزيستي و زمينه سازي براي اشتغال آنان استفاده خواهيم كرد.

فروزان مهر حضور خيران در عرصه هاي مختلف خدمت رساني را درخراسان رضوي حائز توجه توصيف كردو ضمن تقدير از خدمات ارزنده و همراهي آنان در حمايت از مراكز توا نبخشي و مددجويي در سطح استان خاطرنشان كرد: نشاط وبالندگي دراين مراكزحاكي از انگيزه بالا و حضور ايثار گرانه و  روحيه از خود گذشتگي  خيران و كاركنان مي باشد .

وي با تاكيد بر تداوم حضور موثر خيران  واستفاده از ظرفيت هاي آنان در اين مراكز، اظهار داشت: استانداري خراسان رضوي نيز به عنوان يك نهاد حاكميتي در كنار خيران خواهد بود و از هيچ گونه اقدامي جهت حمايت در راستاي ارتقاي سطح خدمت رساني و  توانمند سازي مددجويان  دريغ نخواهد كرد./ع

برچسب ها: برنامه ، ریزی ، توانمند ، سازی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.