173 نفر از اراذل اوباش جنوب شهر تهران دستگیر شدند /گرداندن اراذل و اوباش این بار در فلکه چهارم خزانه

صبح امروز در ملاعام ده ها تن از اراذل و اوباش جامعه که اخلال گر محسوب می شدند در فلکه چهارم خزانه گردانده شدند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، طی اجرای هشتمین طرح مبارزه با اخلالگران نظم و امنیت و اراذل و اوباش در تهران ده ها تن از اراذل و اوباش با حضور سر کلانتر منطقه، پلیس امنیت عمومی و یگان امداد در حال برگزار شدن است.

چند تن از اراذل و اوباش به خبرنگار حاضر در محل اظهار داشتند که صبح امروز در محل سکونت خود دستگیر شدند و آنان دارای دهها فقره درگیری و سرقت هستند و همین طور ضربات به جای مانده چاقو، قمه و خالکوبی های متعدد و متنوع در آنان حاکی از این عملشان بود و همچنین آنان لقب هایی چون موش، برادران دالتون، عقرب سیاه و مهدی کله داشتند. 

**173 نفر از اراذل اوباش جنوب شهر تهران دستگیر شدند

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با حضور خود در محل چرخاندن اراذل و اوباش ضمن اشاره به دستگیری 173 نفر از اراذل و اوباش سطح تهران که اکثرا در جنوب شهر موجب اخلال امنیت عمومی می شدند در جمعی از خبرنگاران و فرماندهان گفت: از صبح روز جاری تعداد ذکر شده از اراذل و اوباش که دارای سابقه های متعدد سرقت، زورگیری، کیف قاپی، تجاوز به عنف و دیگر جرایم متعدد بودند دستگیر و برای بالا بردن حس امنیت و رضایت مندی هموطنان در ملأعام چرخانده شدند.

سردار ساجدی نیا در ادامه اظهار داشت: همچنین از قاطعیت دستگاه قضایی و همچنین همکاری بسیج و دیگر ارگان های مختلف در دستگیری این افراد و برخورد قاطع با آنان تشکر می کنم.

این مقام ارشد انتظامی در پایان ضمن اشاره به طرح پیشین مبارزه با اراذل و اوباش که 100 نفر از آنها دستگیر شده بودند گفت: طی اجرای طرح گذشته تنها دو نفر از اراذل و اوباش دستگیر شده توسط قوه قضاییه آزاد شدند و مابقی با برخورد قاطع به زندان روانه شدند./ز


برچسب ها: یگان ، خزانه ، اراذل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار