خوزستان/

توانمندی های سازندگان داخلی در نمایشگاه نفت خوزستان ارایه می شود

رییس روابط عمومی شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: در چهارمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی استان خوزستان، توانمندی های سازندگان و صنعتگران داخلی در عرصه صنعت نفت ارایه خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، داود حبیبی پور در این باره توضیح داد: ظرفیت سازی برای ارایه توانمندی های صنعتگران و سازندگان كالای صنعت نفت، نیازمندی های مناطق نفت خیز جنوب و دیگر شركت های نفتی و هم افزایی میان آنان، از جمله اهداف برپایی این نمایشگاه تخصصی است.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی خوزستان با توجه به ظرفیت های گسترده استان به عنوان زادگاه صنعت نفت كشور و استقرار بزرگ ترین شركت های بالادستی و پایین دستی در منطقه، به پیشنهاد شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب و تایید وزارت نفت از سال 1388 در دستور كار این شركت قرار گرفت.

حبیبی پور زمان برپایی چهارمین نمایشگاه را نهم تا دوازدهم بهمن اعلام و اظهار كرد: این رویداد صنعتی با همكاری شركت نمایشگاه بین المللی خوزستان با هدف حمایت از تولید ملی، تقویت ساخت داخل و بومی سازی تجهیزات صنعت نفت برگزار می شود.

رییس روابط عمومی شركت ملی مناطق نفت خیز جنوب گفت: در نمایشگاه امسال 9 شركت زیر مجموعه و شماری از مدیریت های این شركت، توانایی ها و فعالیت های خود را در معرض بازدید عموم قرار خواهند داد.

وی افزود: براساس برنامه ریزی، چهارمین نمایشگاه تخصصی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از نظر محتوا، افزایش فضای نمایشگاهی و حضور مراكز علمی، پژوهشی و تحقیقاتی گسترده تر از نمایشگاه های گذشته برگزار می شود. /ع
برچسب ها: ارائه ، توانمندی ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.