این روزها برای فدراسیون بوکس ایران، روزهای پرافتخاری است از تقدیر کنفدراسیون بوکس آسیا از روزبهانی گرفته تا دعوت اکبر احدی به عنوان سرمربی مطرح آسیایی در کلاس مربی گری جهانی!

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران؛  فدراسیون بوکس کشورمان اگر چه این روزها با مشکلات فراوانی دست و پنجه نرم می کند، مشکلاتی که اغلب در زمینه مالی مطرح می شود ولی وضعیت بوکس ایران در چند روز اخیر در سطح آسیا و جهان خوب بوده است.

اولین افتخاری که این روزها برای فدراسیون بوکس کشورمان بدست آمد نامه کنفدراسیون بوکس آسیا به فدراسیون کشورمان در زمینه تقدیر از احسان روزبهانی بود.

احسان روزبهانی بوکسوری است که در حال حاضر در خارج از کشور بازی می کند و در المپیک 2012 لندن نیز هرچند مدالی کسب نکرد، اما عملکرد خوبی داشت و در جمع 8 بوکسور برتر وزن خود قرار گرفت.

اتفاق خوب بعدی دیگر برای فدراسیون بوکس کشورمان، دعوت نامه آسیا از اکبر احدی سرمربی تیم بوکس برای کلاس های مربیگری بود. دعوتی که حکایت از زیر ذره بین بوکس کشورمان دارد.

این کلاس های مربی گری از چند روز دیگر در ایتالیا برگزار می شود. کلاس هایی که دعوت از سرمربی سه ستاره تیم ملی بوکس جوانانمان افتخاری برای جامعه بوکس ماست.

همه این اتفاقات خوب در حالی رخ می دهد که بوکس کشورمان با مسائل و مشکلات مختلفی به خصوص موانع مالی دست و پنجه نرم می کند و شرایط مسابقات داخلی مان به خاطر همین موضوع قابل قبول نیست./مح

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار