با حضور رئيس‌جمهور مركز آموزشي، درماني و پژوهشي 220 تختخوابي کوثر شهرستان سمنان به طور رسمي افتتاح و مورد بهره‌برداري قرار گرفت.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد پيش از ظهر امروز (سه‌شنبه)، در جريان برنامه‌هاي سفر به استان سمنان، با حضور در شهرستان سمنان، مركز آموزشي، درماني و پژوهشي 220 تختخوابي کوثر اين شهرستان را به طور رسمي مورد بهره‌برداري قرار داد.

رئيس‌جمهور همچنين از بخش‌هاي مختلف اين مركز آموزشي، درماني و پژوهشي که يکي از پروژه‌هاي مهر ماندگار دولت به شمار رفته و از مجهزترين بيمارستان‌هاي کشور است، بازديد کرد.

بيمارستان 220 تختخوابي کوثر سمنان با اعتبار ساخت 313 هزار و 297 ميليون ريال و اعتبار تجهيز 100 ميليارد ريال احداث شده و يک بيمارستان آموزشي - تخصصي بوده و داراي تمام بخش‌هاي لازم از جمله بستري داخلي، جراحي، زنان و زايمان، کودکان و فضاي پشتيباني است.

در اين بيمارستان كه در زميني به مساحت 32 هكتار و با زيربناي 25 هزار متر مربع ساخته شده، خدمات درماني از قبيل اعمال جراحي، زايمان، اورژانس، درمانگاه، فيزيوتراپي و داروخانه و خدمات تشخيصي مانند راديولوژي، سونوگرافي، آزمايشگاه تشخيص پزشکي، خدمات اداري و خدمات پشتيباني به مراجعان ارائه مي‌شود.
انتهاي پيام/س2
برچسب ها: احمدی نژاد ، ولت ، سمنان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار