سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد گفت: برای ما ملاک در طول هفته های اخیر ارائه یک بازی خوب و سطح بالاست.

عباسعلی میرحسینی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ما برای صعود به صدر جدول رده بندی تلاش خواهیم کرد،در لیگ امسال هر تیمی که نسبتا به دیگر حریفان خود قوی تر عمل کند موفق تر است.

سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد تصریح کرد: ما در شروع نیم فصل دوم مسابقات لیگ برتر در چند بازی نتیجه را به حریفان خود واگذار کردیم این امر باعث افت روحی و روانی بازیکنان شد.

وی تصریح کرد: طی جلساتی که از سوی مسئولان باشگاه با بازیکنان و کادر فنی تیم تشکیل شد،شرایط حساس لیگ برای همگان توجیه شده و تا حدودی در ارتقاء روحی تاثیر مثبت گذاشت.

ميرحسيني اظهار داشت:ما دیگر روی بردها و باخت ها حساسیت نداریم ما به دنبال ارائه توانایی های خود و یک بازی حرفه ای مقابل حریفان هستیم.
به طور قطع در هفته شانزدهم لیگ برتر مقابل تیم بانک کشاورزی در خانه خود یک بازی زیبا را به نمایش خواهیم گذاشت و یک شروع خوب را تجربه می کنیم.

وی در خصوص وضعیت تیم نوین کشاورز اظهار داشت: ترکیب تیم نوین کشاورز را بازیکنان جوان و با انگیزه تشکیل می دهند،با وجود پایین بودن ارنج سنتی والیبالیست های این تیم آنها از تجربه کافی برای استفاده بهینه از موقعیت های حساس خود هستند و نباید با کوچکترین اشتباه و خطای فردی میدان را به دست آنها داد.

وی گفت: تیم نوین کشاورز در مکان یازدهم جدول رده بندی ایستاده است ما نباید با استناد به این موضوع حریف خود را دست کم بگیریم./مح
برچسب ها: والیبال ، پیشگامان ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار