مراسم بزرگداشت «امیرکبیر» فردا همزمان با رونمايي از سند فرمان حكومتي اميركبير براي تقسيم آب رودخانه كرج به تهران در تالار وحدت برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري؛ سرپرست مركز روابط عمومي،اطلاع رساني وامور فرهنگي سازمان میراث فرهنگی وگردشگری با اعلام اين خبر گفت: دراين مراسم كه با حضور احتمالي رييس جمهور كشورمان به اجرا در خواهد آمد دكتر محمد شريف ملك زاده معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري و جمعي از هنرمندان،فرهيختگان و نويسندگان حضور خواهند داشت.
مسعود شريفي همچنين از رونمایی بانک اطلاعات جامع میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در حاشیه مراسم بزرگداشت امیرکبیر خبر داد.
او با بيان اينكه مطالب بانک اطلاعات جامع میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی در قالب كتاب و همچنين در فضاي مجازي منتشر مي شود يادآور شد: بخشي ازاطلاعات اين بانک به معرفي جاذبه‌های میراث فرهنگی، تاریخی و طبیعی هر یک از استان‌ها، آداب، رسوم و سنت‌ها، جشن‌ها و مراسم عزاداری هر یک از شهرستان‌ها، مشاهیر هر استان به تفکیک شهرستان و صنایع دستی و سوغات استان‌ها به تفکیک هر شهرستان، از اطلاعات اختصاص يافته است. /ص

برچسب ها: میراث ، فرهنگی ، صنایع ، دستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.