تیم های ملی فوتبال دستی کشورمان پس از مصاف با حریفان جهانی خود سه شنبه ساعت 10 شب وارد ایران می شوند.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، تیم های ملی فوتبال دستی کشورمان 12 دی برای حضور پر قدرت در مسابقات جهانی فرانسه عازم نانت شدند.

تیم ملی  فوتبال دستی  کشورمان در سه گروه پیشکسوتان، بانوان، آقایان شرکت کردند.
 
تیم های ملی مردان و پیشکسوتان فوتبال دستی در رده  های گذشته نیز شرکت و عناوینی نیز کسب کرده اند.

تیم ملی بانوان فوتبال دستی نخستین تجربه ی  حضورشان در مسابقات بین المللی را تجربه کردند و علی رغم اینکه در گروه  بسیار سختی  قرار داشتند اما عملکرد رضایت بخشی را ارائه دادند.
 
گفتنی است:  تیم ملی پیشکسوتان فوتبال  دستی در رقابت های  انفرادی نمایش مناسبی را ارائه داده است حسینی  رعیت زاده با کسب یک مدال برنز موفق به قرار گرفتن  در مقام سوم جهان شد البته رعیت زاده در دوره  ی گذشته نیز این جایگاه قرار گرفته است.
 
در مسابقات انفرادی رده پیشکسوتان دیوید آمریکایی در مقام نخست اولریش استوپل آلمانی در مکان دوم قرار گرفته است البته منصور زیدی ملی پوش کشورمان در رده انفرادی  جایگاه 27 جهان را تصاحب کرده است ضمن اینکه تیم دو نفره پیشکسوتان تشکیل  از منصور زیدی و موتن مطیعی موفق شدند عنوان پنجم جهانی را کسب و حسین  رعیت زاده و باقر شاهین مهر در مکان نهم جهان  قرار گرفتند.

البته تیم پیشکسوتان در بخش تیمی عملکرد درخشانی  را ارائه داده است تیم پیشکسوتان در بین 10 تیم مکان جهارم جهان را تصاحب کرد تیم های بلژیک آمریکا و استرالیا عناوین اول تا سوم جهان در رده ی پیشکسوتان را بدست آورده اند

گفتنی است: تیم ملی فوتبال  دستی بانوان علی رغم نخستین  تجربه بنی المللی  موفق شد در مکان 9  جهان  قرار گیرد البته 12 تیم در رده سنی در بخش بانوان حضور داشتند  تیم های آلمان، اتریش، فرانسه در بخش تیمی عناوین اول  تا سوم رابدست آوردند  تیم ملی بانوان در بخش دو  نفره  نیز در مکان هفدهم دنیا قرار گرفت این بخش تیم شکیبا زیدی و گلشن چمنی و تیم مرجان زیدی، و مریم پارسا با 30 تیم برنز دنیا مصاف کردند و درنهایت موفق شدند  و در نهایت آمریکایی در مقام نخست اولریش استوپل آلمانی در مکان دوم قرار گرفته است.
 
البته منصور زیدی ملی پوش کشورمان در رده انفرادی  جایگاه 27 جهان را تصاحب کرده است ضمن اینکه تیم دو نفره پیشکسوتان تشکیل  از منصور زیدی و موتن مطیعی موفق شدند عنوان پنجم جهانی را کسب و حسین رعیت زاده و باقر شاهین مهر در مکان نهم جهان  قرار گرفتند.

البته تیم پیشکسوتان در بخش تیمی عملکرد درخشانی  را ارائه داده است تیم پیشکسوتان در بین 10 تیم مکان جهارم جهان را تصاحب کرد تیم های بلژیک آمریکا و استرالیا عناوین اول تا سوم جهان در رده ی پیشکسوتان را بدست آورده اند

گفتنی است: تیم ملی فوتبال  دستی بانوان علی رغم نخستین  تجربه بنی المللی  موفق شد در مکان 9  جهان  قرار گیرد البته 12 تیم در رده سنی در بخش بانوان حضور داشتند  تیم های آلمان، اتریش، فرانسه در بخش تیمی عناوین اول  تا سوم رابدست آوردند.

تیم ملی بانوان در بخش دو  نفره  نیز در مکان هفدهم  دنیا قرار گرفت این بخش تیم شکیبا زیدی و گلشن چمنی و تیم مرجان زیدی، و مریم پارسا با 30 تیم برنز دنیا مصاف کردند و درنهایت موفق شدند  و در نهایت  موفق شدند جایگاه با ارزشی را کسب کنند.
 
درا ین رقابت ها کاتزینا آتاناسوا بلغارستانی قهرمان  ورزشکاران آلمانی و دانمارکی درمکان های دوم و سوم جهان قرار گرفتند ضمن اینکه در بخش تیمی آلمان، اتریش، فرانسه به ترتیب مکان های اول تا سوم جهان را تصاحب کردند.
 
اين گزارش حاکی است: رقابت های تیمی آقایان با 16 تیم از  سراسر جهان برگزار شده و تیم کشورمان موفق شد در مکان پنجم جهان قرار گیرد تیم ملی فوتبال دستی مردان در دوره های گذشته نیز در مکان پنجم قرار گرفته بود و در مسابقات فرانسه بدون تغییر به کار خود پایان داد.
 در رقابت های انفرادی مرتضی دویران ، عبداله ذوالفقاری،‌ علی شیر محمدی به ترتیب در رده های 17.38.48 قرار گرفتند.

در رقابت های انفرادی کوین هوندا ستروفر از کشور اتریش قهرمان و ورزشکار بلژیک و بریتانیا جایگاه دوم و سوم جهان را از آن خود کردند تیم های ملی فوتبال دستی لوکزامبورگ، اتریش و فرانسه در بخش تیمی  به عنوان سه تیم اول جهان معرفی شدند./مح

برچسب ها: ملی ، شب ، وارد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار