دبیر همایش فن آوری های نوین در ساخت وساز شهری گفت: به دلیل کمبود شدید فضاهای مسکونی ،ایجاد شهرها و شهرک‌های جدید و استفاده از تکنولوژی‌های نوین و صنعتی در ساخت‌وساز الزامی است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران، جلال ایرانمنش رییس شورای سیاست‌گذاری در همایش فناوری های نوین در ساخت  وسازشهری با اشاره به فعالیت‌هایی که طی چند ماه اخیر انجام شده و نیاز به هم‌اندیشی در حوزه ساخت‌وساز دیده شده است ،گفت: نیاز است صاحب‌نظران و افراد مجرب در حوزه ساخت‌وساز، تجربیات خود را در اختیار همکاران خود قرار دهند چراکه کمبود در انتقال تجربه در این حوزه دیده می‌شود.

وی با بیان این‌که در زمینه انجام فعالیت‌های ساخت‌وساز شهری کمترین مشورت را از افراد با تجربه‌تر می‌گیریم ،افزود:از بهره‌برداری و به‌کارگیری روزانه و کارآمد نه تنها در ساخت‌وساز بلکه در زندگی اجتماعی نیز حمایت می‌شود.

در ادامه این همایش عباس ناصری ،دبیر همایش فن‌آوری‌های نوین در ساخت‌وساز شهری با اشاره به حرکت به سوی صنعتی‌سازی ساخت‌وساز گفت:کمبود شدید فضاهای مسکونی و به دنبال آن تامین فضاهای خدماتی مورد نیاز و متناسب با توسعه‌ی فضاهای مسکونی، ایجاد شهرها و شهرک‌های جدید، استفاده از تکنولوژی‌های نوین و صنعتی در ساخت‌وساز الزامی است.

ناصری در ادامه تصریح کرد: طی چند سال گذشته به ویژه از نیمه‌ی دوم دهه 80 تا امروز دگرگونی عمیقی در ساختار تفکر مدیریتی ساخت‌وساز به وجود آمده است./عب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار