جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران گفت: مردم بايد بدانند که مقاومت، امروز نوعي عبادت است و اين مقاومت بايد در تمامي عرصه‌ها مانند اقتصاد، سياست و فرهنگ نهادينه شود.

به گزارش خبرنگار دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام و المسلمين "عبدالله حاج صادقي"، صبح امروز در نخستين نشست سرمربيان حلقه‌هاي صالحين بسيج فرهنگيان که در معاونت تربيت و آموزش سازمان بسيج برگزار شد، بسيجي بودن در شرايط امروز را يک نعمت بزرگ الهي ارزيابي کرد و اظهار داشت: شکر اين نعمت با تداوم و پايداري بر اصول و ارزش‌هاي انقلاب اسلامي صورت مي‌گيرد که با شناساندن مفهوم بسيج و قدرت مردمي آن امکان پذير است.

وي افزود: مردم بايد بدانند که مقاومت، امروز نوعي عبادت است و اين مقاومت بايد در تمامي عرصه‌ها مانند اقتصاد، سياست و فرهنگ نهادينه شود.

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران علمي کردن تئوري انقلابي اسلامي مبني بر حاکميت دين خدا را منوط به همراهي مردم با ولايت فقيه دانست و تصريح کرد: حتي اميرالمومنين(ع) نيز فرموده‌اند "بدون تابعيت مردم از ولايت فقيه، اهداف اسلام و دين تحقق نمي‌يابد".

حاج صادقي ادامه داد: در طول تاريخ، هيچ انقلابي در جهان به اندازه انقلاب اسلامي پايدار و مستحکم نبوده و دليل آن اتحاد امت با ولايت فقيه است.

وي تاکيد کرد: فرهنگ بسيجي بايد در عرصه جنگ نرم، دو چندان تقويت شود، زيرا بسيج مکتب اهل بيت را ترويج مي‌دهد و هيچ قدرتي در برابر اين مکتب توان مقابله را ندارد.

جانشين نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران، بقاي انقلاب اسلامي را در گرو بسيج و بسيجيان دانست و افزود: حلقه‌هاي صالحين طرحي بسيار ارزنده است که بايد براي غنا بخشيدن به آن تمام تلاش خود را به کار گيريم.

وي در پايان، معنويت و پيوند بسيج با روح دين خدا، بصيرت‌افزايي و ولايت‌محوري را سه محور اساسي تقويت قدرت نرم بسيج ارزيابي و خاطرنشان کرد: با ارتقا اين سه محور، فرهنگ بسيجي در سطح کشور نهادينه مي‌شود.

انتهاي پيام/ش

برچسب ها: صادقی ، بسیج ، نشست
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار