بازيكن تيم بسكتبال فولاد ماهان مي گويد: ما ملي پوش هستيم و به جاي اينكه در سالن آزادي به عنوان خانه بسكتبال احساس آرامش داشته باشيم، شرايطي مثل بازي مهرام برايمان پيش مي آيد.

اصغر كاردوست، در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران توضيح داد: سؤالم در مورد بازي ها اين است كه چطور وقتي يك بازيكن به من برخورد كرده و خودش پرت مي شود، خطاي من را مي گيرند اما در سوي ديگر من را به اوت پرتاب مي كنند و هيچ خطايي به ضرر حريف گرفته نمي شود ما ملي پوش هستيم و به جاي اينكه در خانه بسكتبال احساس آرامش كنيم اين مسائل پيش مي آيد، من به هيچ كس كاري ندارم به نظرم خدا بالاي سر ماست و همه چيز رامي بيند.
** هيچ كس مهرام را آنقدر اذيت نكرد
 
وي ادامه داد: بازي واقعاً خوبي مقابل مهرام انجام داديم در اين مدت هيچ تيمي نتوانسته بود مهرام را در تهران آنقدر اذيت كند، اما بسكتبال بازي ثانيه هاست، بازي قبل در 23 ثانيه به پايان كار از حريف عقب بوديم و با دو امتياز برنده شديم اين بازي را هم برده بوديم، اما به هر حال در بازي اين اتفاقات مي افتد.
وي اضافه كرد: از مدير عامل باشگاه به خاطر اينكه با تمام جان و دل تلاش كرده و اجازه پيش آمدن كوچكترين مشكل را نمي دهد، ممنونيم، مربيان هم از هر نظر براي رسيدن ما به حد مطلوب تلاش مي كنند و همه ما را رئال مادريد بسكتبال ايران مي دانند.
كاردوست اشاره مي كند: بازيكنان تيم نبايد مؤاخذه شوند، بسكتبال را تنها ثانيه ها مشخص مي كند و اين ورزش مختص افراد بزرگ است، كه هر كس نمي تواند به راحتي پا پيش را در آن بگذارد، ما هم تمام سعي و تلاشمان را براي ارائه يك كار خوب به كار مي گيريم و اگر بعد از بازي حرفي مي زنيم به خاطر زحمات زيادمان است اما در نهايت من به اين متهم مي شوم كه زياد غر مي زنم!

** به خاطر مرگ دوستم، شرايط روحي بدي داشتم
 
كاردوست همچنين به مرگ دوست اسكي بازش چند روز قبل از اين بازي اشاره كرد و گفت: از نظر روحي و رواني شرايط بسيار بدي داشتم، مي خواستم در صورت برد، اين نتيجه را به روح دوستم تقديم كنم، به هر حال وي هم در زمينه ورزش زحمت كشيده و مرگ هر ورزشكاري دل آدم را مي سوزاند./
برچسب ها: مقابل ، مهرام ، باشگاه ، برنده
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار