بیمارستان 160 تختخوابی ولایت شهرستان دامغان با حضور رئیس جمهور به طور رسمی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از وب دا؛ دكتر احمدي نژاد امروز در سفر به استان سمنان، با حضور در شهرستان دامغان ضمن افتتاح بیمارستان 160 تختخوابی ولایت     از بخش‌های مختلف آن نیز بازدید کرد.

براساس این گزارش، در این مراسم که دکتر طریقت منفرد سرپرست وزارت بهداشت، درمان   و آموزش    پزشکی        نیزحضور داشت،بیمارستان 160 تختخوابی ولایت دامغان در زمینی به مساحت 5 هکتار و زیربنای 19 هزار مترمربع، با مجموع اعتباری بالغ بر 350 میلیارد تومان احداث و تجهیز     شده است.

برپایه این گزارش، بیمارستان ولایت دامغان دارای بخش‌های فیزیوتراپی، كلینیک داخلی قلب، پوست و عفونی، کلینیک جراحی، ارتوپدی، چشم، اورژانس، پلی‌کلینیک، بستری جراحی مردان و زنان، بستری کودکان، زنان و زایمان، بخش‌های مراقبت‌های ویژه و آزمایشگاه است.

براساس این گزارش، 70 درصد تخت‌های بستری این بیمارستان از آخرین فناوری روز و به صورت الکترو مکانیکال بهره می‌برند و همچنین این بیمارستان از دستگاه‌های تصویربرداری دیجیتال و آنالوگ برخوردار است.

همچنین بیمارستان ولایت دامغان مجهز به دستگاه‌های سی‌تی‌اسکن دو اسلایس است.

بیمارستان «کوثر» سمنان با حضور احمدی‏نژاد افتتاح شد

براساس این گزارش، بیمارستان 220 تخت‏خوابی کوثر سمنان که413 میلیارد میلیون تومان اعتبار برای تاسیس و راه‏اندازی آن اختصاص داده شده بود نیز امروز به دست رئیس‏جمهوری بهره‏برداری شد.

برپایه این گزارش، این بیمارستان از پروژه‏های مهم سفر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در سال 1385 به استان سمنان محسوب می‏شود.

برپایه این گزارش، بیمارستان «کوثر» سمنان جایگزین بیمارستان‏های امداد سابق و فاطمیه فعلی در این شهر می‏شود.

براساس این گزارش، ظرفیت اسمی بیمارستان کوثر سمنان 220 تخت‏‏خواب است که پتانسیل بهره‏برداری 275 تخت را خواهد داشت.

گفتنی است: بیمارستان سمنان دارای بخش‏های داخلی و جراحی قلب است. بیمارستان آموزشی و درمانی امیرالمومنین(ع) شهر سمنان همچنان فعال خواهد ماند و در بخش‏های زنان و اطفال فعالیت می‏کند./ع2

برچسب ها: بیمارستان ، تخت ، بهداشت ، قلب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.