تیم لبنیات ارژن فارس در هفته پنجم دور برگشت ( هفته 17 ) رقابتهای دسته برتر فوتسال باشگاههای کشور از ساعت 16 روز چهارشنبه 20 دی ماه در سالن ابوالفتحی شیراز ، پذیرای تیم صدرنشین صبای قم خواهد بود.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس:/شاگردان وحید نعمت اللهی که در این فصل از مسابقات نتایج خوبی را کسب نکرده اند با کسب تنها 7 امتیاز در انتهای جدول رده بندی ( سیزدهم ) قرار دارند و چشم به کسب امتیاز مقابل تیم صبای قم دارند که با 38 امتیاز در صدر جدول تکیه زده است.

نماینده فارس در صورت کسب پیروزی یا تساوی مقابل نماینده قم و شکست گاز خوزستان در دیدار با شهید منصوری قرچک ، می تواند با یک رده صعود ، جایگاه دوازدهم را در اختیار بگیرد.

تیم لبنیات ارژن در هفته شانزدهم 9 - 3 مغلوب میزبان خود گیتی پسند اصفهان شد و صبا قم با نتیجه 6 - یک فرش آرا مشهد را شکست داد.

محمود نصیرلو و حسنعلی رحیمی قضاوت این بازی را بر عهده دارند و احمد تقی زاده و احمد افشار بعنوان کمک آنها را یاری خواهند کرد.

گفتنی است: دیدار رفت 2 تیم لبنیات ارژن فارس و صبای قم که 5 شنبه 2 شهریورماه برگزار شد با برتری 9 – 2 نماینده قم همراه شد./ب

برچسب ها: ارژن ، فوتسال ، صبای قم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.