رئیس سازمان بازرسی کل کشور با تاکيد بر اين مهم که هنوز تصميم قطعي براي حضور در انتخابات نگرفته‌ام، گفت: هنوز کاندیدا نشدم که از ائتلاف حرف بزنم؛ تصميم قطعي نگرفته‌ام و اين امر بستگي به مهيا شدن فضا براي بحث‌هاي انتخاباتي دارد.

به گزارش خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی رئیس سازمان بازرسی کل کشور در حاشيه مراسم ختم آيت الله مجتبي تهراني که صبح امروز برگزار شد، در جمع خبرنگاران حاضر پيرامون مسائل انتخاباتی  اظهار داشت: ما وارد مسائل کشمکشی نمی‌شویم اما می‌خواستیم به همه بگوییم اگر اخلاق و صداقت داشته و نسبت‌های درست به يکديگر بدهیم در مصادیق نیز انشاءالله تمامي این مسائل را رعایت می‌کنیم.

وی درباره کاندیداتوری خود در انتخابات آتي رياست جمهوري و ائتلاف ميان اصولگرایان تصریح کرد: من هنوز کاندیدا نشدم که از ائتلاف حرف بزنم و هنوز تصمیم قطعی خود را نگرفته‌ام لذا این بستگی به وقت آن دارد که فضا مهیای بحث‌های انتخاباتی شود.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور درباره ائتلاف 1+2 اظهار داشت: هر نوع همگرایی را در فضای انتخاباتی در میان بلوک‌ها و جناح‌های سیاسی مثبت می‌دانم و ارزیابی ما نسبت به آن مثبت است.

انتهای پیام/
برچسب ها: مثبت ، انتخابات ، فضا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار