کيتي مک فارلين معاون اسبق وزارت دفاع آمريکا گفت اسرائيل از روي کار آمدن هاگل به عنوان وزير دفاع آمريکا نگران است .

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه تلويزيوني فاکس نيوز ، مک فارلين گفت پيش از همه ، هاگل با سوال هايي جدي درباره حملات پهپادهاي آمريکايي روبرو خواهد شد؛ اينکه چرا ما دست به چنين کاري مي زنيم و شکلي تازه از جنگ افزارهاي آمريکا را به جاي شکل متعارف آن به کار مي گيريم. از اين رو سوال هايي از اين دست براي وي مطر خواهد شد.
مک فارلين گفت ولي مهم ترين مساله روي شخص وي است؛ با اين حال در نهايت باور دارم که وي تاييد مي شود و بايد تاييد شود. 
وي تصريح کرد بايد در نظر داشت که بزرگترين مشکل پيش روي هاگل اين است که با وجود کاهش بودجه هاي دولتي در وزارت دفاع، آيا وي قادر به مديريت اين وزارت خواهد بود يا نه. موضوع ديگر اين است که هاگل به شکلي که بايد، ديدگا مثبت اسرائيل را به همراه ندارد و شايد بتوان گفت از وي واهمه نيز دارد.
وي ادامه داد اگر آمريکا و اسرائيل روندي متفاوت را در پيش بگيرند، اين احساس در ميان اسرائيلي ها وجود دارد که در صورتي که دست به تقابلي نظامي بزند، ديگر قادر به تمام کردن آن نيست.
مک فارلين گفت از ديگر سو بايد اين ديدگاه را نيز داشت که انتخاب وي به عنوان وزارت دفاع، از ديدگاه برخي ها به عنوان يک فاجعه ياد مي شود زيرا در صورتي که وي به اين مقام برسد، بايد با ارتش وارد جنگ شود تا اصلاحاتي گسترده در برنامه هاي گوناگون در پنتاگون صورت دهد و اگر وي به صراحت از اين موضوع سخني به ميان آورد، مشکل ساز خواهد شد.
برچسب ها: بین الملل ، آمریکا ، هاگل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار