تیم الوند همدان در لیگ تیرانداری با کمان حضوری پرقدرت خواهد داشت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران همدان  ؛ دبیر هیات تیر و کمان استان همدان افزود : لیگ داخل سالن تیراندازی با کمان با حضور 10 تیم از استانهای مختلف برگزار می گردد.
ساسا رضوی مشعوف گفت: در این لیگ تیم های آژانس تعطیلات ارام ، ماهان،ذوب آهن و عتیق از اصفهان ، ناجا و مقاوت از تهران ، خراسان، علوم پزشکی گیلان ، بافق یزد و الوند همدان در ریکرو مردان به مدت 2 ماه به میزبانی استانهای مختلف با هم به رقابت می پردازند.
وی اظهار داشت : این برای نخستین بار است که تیمی از همدان در رقابته های لیگ برتر حاضر می شود و امیدواریم با حمایت مسولین و کمک حامیان مالی بتوانیم نتایج خوبی را بدست آوریم .
وی گفت : تاکنون موفق به جذب اسپانسر خاصی نشده ایم و امیدواریم مسولین تیم الوند با توجه به همنامی هر دو تیم تیم تیرانداری با کمان استان را نیز تحت حمایت خود قرار دهند .
دبیر هیات تیر و کمان استان گفت : در هفته اول و دوم این رقابتها که 29 دی به صورت متمرکز در تهران برگزار می شود تیم الوند به ترتیب به مصاف ناجا و علوم پزشکی خواهد رفت .
وی گفت : 27 بهمن نیز همدان میزبان هفته ششم این رقابتها در سالن انقلاب همدان خواهد بود .
رضوی مشعوف گفت : تیم الوند به دنبال حضور در رقابتهای ریکرو بانوان و کامپوند آقایان نیز است  و برنامه این مسابقات نیز به زودی اعلام خواهد شد./ع
برچسب ها: الوند ، تیراندازی ، کمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.