مدیر امور رسانه ای آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، برنامه‌های حرم مطهر در هفته پایانی ماه صفر را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، آقای فاطمی نسب، با اشاره به این که در هفته پایانی ماه صفر همه روزه قبل از اذان ظهر، حجت‌الاسلام علیرضا صادقی واعظ به ایراد سخن می پردازد، گفت: برگزاری آیین سوگواری اهل‌بیت(ع) با سخنرانی حجج اسلام رفیعی و میرشفیعی و مداحی حاج حسن اخباری بعد از نماز مغرب و عشا و قرائت زیارت حضرت رسول اکرم(ص) ساعت 15 و30 دقیقه در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر از دیگر برنامه ها می باشد.

وی ادامه داد: حرکت دسته عزاداری خادمین کریمه اهل‌بیت(س) همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع)، در روز شنبه، 23 دی ، ساعت 9 صبح از مسجد امام حسن عسگری(ع) به سوی حرم مطهر، یکی دیگر از برنامه های هفته پایانی ماه صفر به شمار می رود.

مدیر امور رسانه ای آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، با اشاره به برگزاری آیین پرفیض دعای کمیل و دعای ندبه در حرم مطهر، ابراز داشت: این دو مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام میرشفیعی و مدیحه سرایی حاج حسن اخباری در حرم مطهر برگزار خواهد شد.

آقای فاطمی نسب خاطرنشان کرد: زیارت جامعه کبیره پنج‌شنبه21دی، ساعت 21:30 و زیارت آل یاسین نیز جمعه 22دی‌ماه، یک ساعت و نیم قبل از اذان مغرب، توسط حجت‌الاسلام شهیدی، در شبستان امام خمینی(ره) قرائت می‌شود./ع

برچسب ها: قم ، برنامه ، حرم ، مطهر ، دهه صفر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.