نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: صدر و ذیل قانون باید با هم همخوانی داشته باشند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، غلامرضا تاج‌گردون نماینده مردم گچساران در مجلس در جلسه علني امروز(سه‌شنبه) و خطاب به عبدالرضا مصری از طراحان این طرح گفت: شما سه سال در دولت وزیر بودید، نگویید که این طرح در جهت از بین بردن فساد است و اگر کسی مخالف است و پیشنهادی می‌دهد نمی‌خواهد بگذارد این اتفاق بیفتد.

وی با بیان اینكه هفت، هشت،‌ 10 سال است در شستا فساد است، تصريح كرد: نباید همه را با چوب فساد بزنیم و حکمی بنویسیم که تمام ارکان دولت ادعا کنند که فساد کور شده است.

وی با ارائه اين پيشنهاد كه نهادها و سازمان‌هایی که به نحوی از بودجه عمومی استفاده می‌کنند از شمول ممنوعیت بیش از یک شغل خارج شوند، اضافه كرد: قانون باید صدر و ذیلش با هم بخواند. اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حوزه علمیه و بسیاری از بنیادها و انجمن‌ها هم جزء نهادهای عمومی غیردولتی محسوب می‌شود اما آیا عضویت در آن‌ها شغل محسوب می‌شود؟ و اساتیدی که در این مراکز هستند نمی‌توانند چند جا کار کنند؟

وی خاطرنشان کرد: کاش پیشنهاد آقای توکلی رای می‌آورد تا این طرح به کمیسیون برمی‌گشت و در آن‌جا اصلاحاتی روی آن اعمال می‌شد.

انتهای پیام


برچسب ها: مجلس ، فساد ، شستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار