آیین پایانی­ همایش استانی شعر عاشورایی «خاک و خورشید» روز شنبه (23 دی­ 1391) در دزفول برگزار می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، میثم خالدیان، مسؤول واحد شعر دفتر آفرینش‌های هنری شهرستان دزفول و دبیر همایش استانی شعر عاشورایی «خاک و خورشید»، بیان کرد: دبیرخانه­ همایش تاکنون بیش از 170 اثر را دریافت کرده که توسط داوران این همایش آقایان محمد شریفی، محمد جانبازان، سعید سروش­راد و عباس عبادی داوری می‌شوند.

وی افزود: در این سوگواره­ ادبی شش اثر برگزیده خواهند شد که شامل سه اثر در قالب شعر کلاسیک و سه اثر در زمینه شعر آزاد است. همچنین با توجه به نظر هیات داوران از آثاری نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.

دبیر همایش استانی شعر عاشورایی «خاک و خورشید» خاطرنشان کرد: در این همایش مذهبی ـ ادبی از استاد عباس عبادی به پاسِ سال­ها تلاش در عرصه­ هنر و ادبیات تقدیر می‌شود.

او ادامه داد: آثاری از استان­های دیگر نیز به دبیرخانه این همایش رسیده که به دلیل استانی بودن این همایش امکان حضور آن‌ها وجود ندارد. امیدواریم در آینده با مساعدت مسؤولان همایش استانی شعر عاشورایی «خاک و خورشید» در گستره­ ملی برگزار شود.

درخور ذکر است این همایش هر ساله توسط مرکز آفرینش‌های هنری شهرستان دزفول وابسته به حوزه هنری استان خوزستان برگزار می شود./ع
برچسب ها: خاک ، خورشید ، پایان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.