امام جمعه موقت تهران واژه «انتخابات آزاد» را چیزی همانند واژه‌های «تقلب» و «کمیته صیانت از آرا» دانست و گفت: معتقدم اگر نگوییم واژه‌ای فتنه‌آمیز، حداقل واژه‌ای متشابه است.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران كردستان،آیت‌الله سیداحمد خاتمی در حاشیه سفر به استان کردستان در گفتگو با خبرنگار ما گفت: این‌هایی که شعار انتخابات آزاد را سر می‌دهند متوجه لوازم حرفشان هستند یا نه چرا که لازمه حرف این‌ها این است که انتخابات گذشته آزاد نبوده و این شعار، شعار فتنه‌آمیزی است.
عضو هیئت رئیسه مجلس خبرگان رهبری در ادامه منشأ فتنه 88 را همان منشأ فتنه عصر امیرالمومنین دانست که تشنگان قدرت در برابر ایشان ایستادند و این حقیقتی اساسی است که حضرت علی(ع) در خطبه شقشقیه بر آن تصریح دارند.
امام جمعه موقت تهران در ادامه در پاسخ به سئوالات خبرنگار  در مورد آرایش سیاسی احزاب و گروه‌های سیاسی در انتخابات آینده ریاست جمهوری، گفت: اصولگرایان آن طور که پیداست در صحنه هستند و بنده به عنوان کسی که دغدغه حاکمیت ارزش‌ها را دارم از اصولگرایان انتظار دارم که مصالح نظام برایشان فوق مصالح دیگر باشد و با وحدت بر یک کاندیدا دل مومنین را شاد کنند.
امام جمعه موقت تهران افزود: در انتخابات سال آینده مردم به کسانی رأی می‌دهند که علاوه بر شرایطی که قانون می‌گوید، ولایتمداریشان را در عمل اثبات کرده باشند./ب


برچسب ها: انتخابات ، قدرت ، فتنه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.