معاون توسعه مديريت و منابع انساني استانداري خراسان شمالی گفت: براساس مصوبه هیات وزیران،دولت تمام اختیارات خود در بخش استخدام نیرو را به استانداران واگذار كرده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران بجنورد، محمدحسين نژاد حسين گفت:دولت در راستاي فراهم نمودن زمينه جذب نيروهاي مورد نياز استانها از طريق تفويض اختيارات به استانداران با اقدامي بزرگ و انقلابي باستناد قانون اساسي و برنامه پنجم توسعه مصوبه طرح مهر آفرين را ارائه كرده است.

وی شكسته شدن تمركز زدايي،تفويض اختيارات،صرفه جويي در زمان و هزينه ها و پرهيز از گرايش هاي سليقه اي را از ويژگي هاي طرح مهر افرين برشمرد و افزود:كليه اختيارات جذب نيروهاي سازماني با رعايت سياست هاي نظام اداري به استانداران تفويض شده است.

نژاد حسين از مجوز استخدام هزار و 500 نفر در استان خبرداد و افزود: اين تعداد متناسب با نيازهاي دستگاههاي اجرايي توزيع خواهد شد.

وي خاطر نشان كرد:از مزاياي شاخص طرح مهر آفرين تسهيل امور و تسريع در جذب نيروي انساني است.

وی هدف از عملياتي كردن اين طرح را تحقق منويات مقام معظم رهبري مبني بر سياست هاي نظام اداري بر تمركز زدايي ،تحقق وظايف حاكميتي در استان ها،اشتغالزايي براي نيروهاي كارامد،افزايش بهره وري و تسهيل فرايند جذب استخدام خانواده هاي شهدا،ايثارگران و جانبازان دانست./ب

برچسب ها: استخدام ، نیروی ، انسانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
قاسمی
۲۰:۳۴ ۱۹ دی ۱۳۹۱
چه طوری میتوان ثبت نام کرد