رییس اتاق بازرگانی اصفهان گفت:بخش جایگاه تشریفات اختصاصیCIP فرودگاه بین المللی شهید بهشتی اصفهان به همت اتاق اصفهان ساخته می‌شود.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران اصفهان «خسرو کسائیان»در نشست هماهنگی با مدیرکل و معاونین فرودگاه اصفهان در دفتر مدیریت فرودگاه تصریح کرد: اصفهان به دلیل ویژگی‌های اقتصادی ،فرهنگی و گردشگری همواره یکی از شهرهای مورد توجه جهانگردان و بازرگانان داخلی و خارجی است وCIP فرودگاه یکی از نیازهای اساسی این شهر محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد:اتاق بازرگانی در راستای توسعه زیرساخت‌های اقتصادی و بازرگانی اصفهان به ساخت و تجهیز جایگاه تشریفات اختصاصی فرودگاه اصفهان اقدام می‌کند تا شرایط برای ورود و خروج فعالان اقتصادی داخلی و خارجی تسهیل شود.

وی الگو برداری از جایگاه‌های تشریفات اختصاصی فرودگاه‌های داخلی و خارجی را ضروری دانست و گفت:این سرمایه گذاری به صورت BOT است و پس از مدت توافق شده در اختیار فرودگاه اصفهان قرار می‌گیرد.

وی خاصر نشان کرد:بخشCIPشامل انتقال میهمان با خودروهای اختصاصی از پای پلکان هواپیما تا محل CIP و بالعکس،انجام امور گذرنامه‌ای و گمرکی مسافر،دریافت کارت پرواز، دریافت و تحویل بار مسافر،پذیرایی از مسافران ،بهره مندی از امکانات ویژه سالن CIP نظیر اینترنت wireless و وب کیوسک،دسترسی به مطبوعات و تماشای تلویزیون است.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان ضمن استقبال از سرمایه گذاری اتاق اصفهان در ساخت جایگاه تشریفات اختصاصی گفت:در طرح جامع فرودگاه اصفهان بخش CIP در کنار پایانه پروازهای داخلی جانمایی شده است.

«علی قاسم زاده» بخشCIP را یکی از بخش های مورد نیاز فرودگاه اصفهان برشمردو گفت:شش فرودگاه کشور بخش CIP را با مشارکت سرمایه گذاران ایجاد کردند.

وی اضافه کرد:فرودگاه اصفهان آمادگی جذب سرمایه گذار در اجرای طرح جامع را دارد و در این راستا به سرمایه گذاران در برخی از طرح‌ها تضمین سرمایه گذاری نیز می‌دهد.

«علی قاسم زاده» تعداد پروازهای روزانه داخلی و خارجی فرودگاه اصفهان را بیش از 20 پرواز اعلام کرد و گفت:استان اصفهان دارای ظرفیت بسیاری برای سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف است. /ب

برچسب ها: اصفهان ، فرودگاه ، تجهیز ، بخش ، سی ، آی ، پی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.