مجموعه برنامه "مجله اقتصادی" در شبکه سحر در حال تولید است و به زودی از سیمای اردو پخش خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی شبکه جهانی سحر، رستم نادری کارگردانی و تهیه کنندگی این برنامه را در 26 قسمت 25 دقیقه ای بر عهده دارد.
نادری هدف از تولید این برنامه را معرفی مسایل و بررسی روابط اقتصادی ایران با شبه قاره هند عنوان کرد و گفت: در این برنامه که تولید آن از ابتدای آذر ماه آغاز شده و تا اواخر دی ماه ادامه خواهد داشت، مرواده های اقتصادی ایران با کشورهای شبه قاره هند از جمله هند و پاکستان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.
وی با اشاره به اینکه ساختار این مستند گزارشی ترکیبی از تصویر- نریشن و کارشناس است، افزود: این برنامه دارای چهار آیتم اصلی شامل "معرفی اقتصاد ایران با تاکید بر وجهه بین المللی آن"، "بررسی رویدادهای مهم اقتصادی شبه قاره"، "بررسی روندهای اقتصادی منطقه شامل ایران، خاورمیانه و شبه قاره" و "بررسی سیر تطور سلطه اقتصادی غرب بر منطقه" خواهد بود که به صورت هفتگی و متناسب با تحولات اقتصادی تولید و پخش می شود.
نادری در ادامه از تولید "مجله اقتصادی" به زبان فارسی به دلیل محدودیت در دسترسی به کارشناسان اردوزبان خبر داد و اظهار کرد: این مجموعه پس از تولید، به زبان اردو دوبله و پخش می شود و محمد عظیم ترجمه آن را بر عهده دارد و حسن زیدی، ناهید انوری و حسن عباس به گویندگی در آن می پردازند.
از دیگر عوامل تهیه و تولید مجموعه برنامه "مجله اقتصادی" می توان به دکتر ابراهیم التجایی (نویسنده و محقق)، امیرحسین شهریاری (تدوینگر)، ناهید انوری و محمد عظیم (گویندگان متن)، محمدمهدی جسمانی (نور و تصویر) و محمد شاعری نیا (ساخت تیتراژ و وله) اشاره کرد./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار