مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی استان خوزستان از قطعیت حضور 65 واحد تولیدی برای شرکت در نمایشگاه توانمندی های خوزستان در استان بصره خبر داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران خوزستان، رحیم جلیلی اظهار کرد: نمایشگاه توانمندی های خوزستان در استان بصره کشور عراق از 27 تا 30 دی ماه با حضور تولیدکنندگان و شرکت های بزرگ خوزستانی برگزار می شود.
وی با بیان اینکه همچنان پذیرش واحدهای تولیدی و تجار برای حضور در این نمایشگاه در حال انجام است، گفت: در حال حاضر حضور 65 واحد تولیدی و شرکت بازرگانی تجاری در این نمایشگاه به قطعیت رسیده است.
 
جلیلی با اشاره به اینکه بیشترین شرکتها و واحدهای حضور یافته در این نمایشگاه درون استانی هستند، افزود: بیش از 150 شرکت و واحد تولیدی برای حضور در این نمایشگاه اعلام آمادگی کرده و فرم دریافت کرده اند، که منتظر تحویل فرم پذیرش آنها هستیم.
 
وی فضای در نظر گرفته شده در این نمایشگاه را حدود یک هزار و 500 متر مربع اعلام کرد و گفت: با توجه به تعداد ثبت‌نام‌ کنندگان، تاکنون بیش از یک هزار متر این فضا پر شده است.
 
مدیرعامل شرکت نمایشگاههای بین المللی خوزستان هزینه هر متر مربع غرفه در نمایشگاه نصره را 90 دلار و هزینه اقامت را 85 دلار عنوان کرد.
 
وی تصریح کرد: نمایشگاه بصره در زمینه محصولاتی همچون مصالح ساختمانی، مواد غذایی، کشاورزی، صنعتی، نفت، شیمیایی، پوشاک، ‌صنایع‌ دستی، ظروف یکبارمصرف، فرش و تابلو فرش فعالیت می کند.
 
وی افزود: ‌با توجه به ادامه ثبت ‌نام ‌ها، پیش‌ بینی می شود تعداد شرکت‌ کنندگان در نمایشگاه به 100 واحد افزایش یابد./ب


برچسب ها: حضور ، نمایشگاه ، بصره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.