ثبت نام کارشناسی ناپیوسته بودن آزمون دانشگاه آزاد اسلامی امروز سه شنبه مورخ 19 دی ماه ساعت 14 آغاز و تا 30 دی ماه ادامه خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار صنفي آموزشي  باشگاه خبرنگاران دکتر ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی در نشست خبری که امروز در مرکز آزمون دانشگاه آزاد برگزار شد ؛ با بیان این مطلب گفت: داوطلبان می توانند با مراجعه به سایت آزمون نسبت به ثبت نام خود برای نیم سال دوم بهمن ماه اقدام کنند .

وی اظهار داشت: فارغ التحصیلان مقطع کاردانی و پیوسته می توانند در اين مرحله ثبت نام کنند و ثبت نام دانشگاه مقطع کاردانی که تا 30 بهمن ماه فارغ التحصیل می شوند بلا مانع است .

وی افزود: در ثبت نام دوره بدون آزمون کارشناسی ناپیوسته هر داوطلب مجاز است در یک رشته امتحانی حداکثر تا 4 واحد دانشگاهی را به عنوان اولویت های تحصیلی خود انتخاب کند.

دکتر اقبالی در خصوص روش ارزیابی این دسته از داوطلبان بیان داشت دوره بدون آزمون این مقطع برای تسهیل ادامه تحصیل فارغ التحصیلان کاردانی ایجاد شده و نحوه ارزشیابی  پذیرش بر اساس معدل کتبی فوق دیپلم متقاضیان خواهد بود بنابراین توصیه می شود متقاضیان هنگام مراجعه به سایت معدل دقیق خود را ثبت کنند.

رئیس مرکز آزمون در ادامه در خصوص زمان اعلام نتایج گفت: نتایج ثبت نام متقاضیان ناپیوسته بودن آزمون تا اواسط بهمن ماه اعلام خواهد شد .

وی در پایان یادآور شد: کارشناسی ناپیوسته بدون آزمون برای 3 هزار رشته محل برگزار می شود و برای 200 رشته محل نیز آزمون برگزار می کنیم./ع2
برچسب ها: آزمون ، کارشناسی ، دانشگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار