معاون آموزش متوسطه اداره كل آموزش و پرورش كردستان از تمدید مهلت ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزان همزمان با سراسر كشور در استان خبر داد.

به گزارش خبر نگار باشگاه خبر نگاران سنندج ، محمدی گفت: ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزان تا روز چهارشنبه 20 دیماه 91 تمدید شد و دانش آموزان علاقه مند می توانند در مهلت باقی نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.
به گفته وی دستور العمل ثبت نام دانش آموزان در مرحله اول المپیادهای علمی به واحدهای آموزشی دوره متوسطه استان ارسال و بر این اساس ثبت نام به صورت اینترنتی از روز شنبه دو دی آغاز شده است.
وی افزود: علاقه مندان می توانند با مراجعه به لینك اصلی سامانه نام نویسی الكترونیكی دانش آموزان (سناد) به نشانی www.sanaad.medu.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.
وی با اشاره به رشته های المپیادهای علمی گفت: این المپیاد در هفت رشته ریاضی، فیزیك، نجوم و اختر فیزیك، ادبی، شیمی، زیست شناسی و كامپیوتر برگزار می شود. وی ادامه داد: زمان و نحوه دریافت كارت ورود به حوزه آزمون دو هفته قبل از شروع آزمون در اطلاعیه ای از طریق پایگاه های اطلاع رسانی باشگاه دانش پژوهان جوان به نشانیwww.ysc.ac.ir و سامانه نام نویسی الكترونیكی دانش آموزان (سناد) به نشانی www.sanaad.medu.ir اعلام خواهد شد./ع


برچسب ها: المپیاد ، نجوم ، فیزیک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.