رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان چالدران گفت: اکیپ‌های راهداری با آغاز نخستین برف زمستانی در محورهای مواصلاتی چالدران به حالت آماده‌باش قرار دارند.

احمدرضا قلی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: بارش برف در چالدران از شب گذشته در چالدران آغاز شده و عوامل راهداری این شهرستان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان چالدران با اشاره به کاهش محسوس دما در این شهرستان، تصریح کرد: با بارش برف در این شهرستان در حال حاضر اکیپ‌های راهداری با تجهیزات لازم در حال خدمت‌رسانی هستند.

قلی‌پور با بیان اینکه در حال حاضر تمام محورهای مواصلاتی این شهرستان باز است، افزود: تردد در تمام راه‌های ارتباطی چالدران در حال انجام است.

وی با اشاره به شناسایی تمام مسیرهای آسیب‌پذیر در این زمینه، اعلام کرد: این محورها شناسایی شده و در حال حاضر در صورتی که با مسدود بودن این مسیرها مواجه شویم بازگشایی مسیرهای آسیب‌پذیر در اولویت قرار دارند.

وی میزان بارش برف در این شهرستان را پنج سانتی‌متر در داخل شهر چالدران عنوان کرد و گفت: این میزان در ارتفاعات 15 سانتی‌متر گزارش شده است./ع

برچسب ها: برف ، چالدران ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.