بانوي واليباليست جوان ملي پوش خراسان رضوي اظهار کرد: سطح مربيگري واليبال بانوان خراسان رضوي عقب تر از استان هاي صاحب نام كشور است.

 

به گزارش خبرنگارباشگاه خبرنگاران مشهد، زهرا اكبري كه به عنوان نخستین بانوي واليباليست استان خراسان رضوي بعد از 40 سال در سال 1390 به اردوي تيم ملي جوانان كشور دعوت شد و به همراه اين تيم توانست مهرماه امسال در رقابت هاي آسيايي تايلند شركت کند گفت:سطح مربيگري واليبال بانوان در خراسان رضوي نسبت به استان هايي مثل تهران و اصفهان از كيفيت پاييني برخوردار است./ب

 

وي كه هم اكنون در تيم هيات واليبال مهاباد، حاضر در ليگ دسته يك کشور بازي مي كند در خصوص حضورش در تيم استان حاضر در ليگ برتر واليبال کشور اظهار كرد: با توجه به رضایت نداشتن مربی استان از عملکردم در مسابقات اميدهاي كشور برای حضور در لیگ برتر والیبال کشور با هم به توافق نرسیدیم ولی اولين اولويتم بازی در تیم استانم می باشد.

 

اکبری كه در سال 1388 نيز دوبار به اردوي تيم ملي نوجوانان كشور دعوت شده بود با اشاره به كمبود پاسور خوب در واليبال بانوان عنوان كرد: در مدارس راهنمايي و دبيرستان استان نيز مربيان با آخرين تكنيك ها و سيستم ها آشنا نيستند و این امر واليبال بانوان استان را از استان هاي ديگر عقب مي اندازد.

 

وی با تاكيد بر اينكه استعدادهاي زيادي در ميان واليباليست هاي نوجوان و جوان استان وجود دارد اظهار داشت: براي ساخته شدن يك بازيكن خوب در هفته نياز به 3 جلسه تمرين مستمر است كه معمولا در استان يك هفته قبل از هر دوره مسابقات تيم تشكيل مي شود و زمان كافي براي تمرين وجود ندارد.

 

اکبری در خصوص تفاوت كادر مديريتي جديد هيات در حمايت از واليبال بانوان نسبت به گذشته عنوان كرد: با توجه به اينكه زمان زيادي از تغييرات نمي گذرد تفاوت چندانی نسبت به قبل در اين خصوص احساس نمي شود.

 

اين بانوي واليباليست ملي پوش خراسان رضوي اظهار داشت: اميدوارم بتوانم با شركت در دوره هاي مربيگري علاوه بر بازي، در حوزه مربيگري نيز به استانم كمك كنم.

برچسب ها: عقب ، ماندگی ، سطخ ، مربیگری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.