مدتی پس از مرگ دلخراش دختر هندی که در یک اتوبوس با حمله 5 مرد متجاوز روبه‌رو شده بود، نامزد او نخستین مصاحبه تند و انتقادی علیه پلیس کشورش را انجام داد. این جوان روز حادثه در اتوبوس شاهد شکنجه‌‌های هولناک و وحشیانه نامزدش بود و متجاوزان او را هم مضروب کرده بودند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران،  این پسر 28 ساله در اواسط ماه گذشته میلادی در حالی که به همراه نامزدش از خرید می‌آمدند، در گوشه‌ای از خیابان با اتوبوس حامل مردان متجاوز روبه‌روشدند و با ضرب و شتم شدید هر دو تن به داخل ماشین کشیده شدند.

در شرایطی که اتوبوس با پرده‌‌های پوشیده در حال حرکت بود، 5 مرد مست با انواع و اقسام وسایل زوج جوان را مورد آزار و شکنجه قرار دادند و پس از تعرض به دختر هر دو را نیمه‌جان از اتوبوس به بیرون انداختند.

به گزارش ایران، این پسر جوان که به گفته خودش در اثر ضربات وارده به سرش یک هفته پس از حادثه قادر به تکان دادن دست‌هایش نبود از آن روز هولناک می‌‌گوید: «همه چیز وحشت‌آور و فجیع بود. به نظر من آنها که ما را نشان کرده بودند در موقعیت مناسب به داخل خودرو کشاندند.

 این افراد در شرایطی که به دلیل پرده‌‌های کشیده شده اتوبوس از دید مردم دور بودند ما را بشدت کتک زدند. نامزدم یک بار سعی کرد با موبایلش مخفیانه به پلیس زنگ بزند، اما آنها متوجه شدند و گوشی‌اش را گرفتند. آنقدر ضربه به سرم خورده بود که قادر به حرکت نبودم، اما در میان بیهوشی و هوشیاری فریاد‌های دلخراش نامزدم را می‌شنیدیم.»

اما آنچه این مرد جوان را بیش از همه به خشم آورد واکنش پلیس به جسد نیمه‌جان نامزدش در کنار خیابان بود. این جوان می‌گوید: «شاید باورش سخت باشد، اما هیچ خودرویی حاضر به کمک به ما نبود و وقتی سر و وضع خون‌آلود و نیمه‌برهنه ما را می‌دیدند سرعت خودرو را بالا می‌بردند و سریع‌تر دور می‌شدند.

 بالاخره پس از 45 دقیقه انتظار خودرو «ون» پلیس به محل رسید، اما در حالی که نامزدم خون زیادی از دست داده بود مأموران 12 دقیقه وقت صرف کردند تا مطمئن شوند این اتفاق در حوزه استحفاظی کدام واحد رخ داده است.

این کار از نظر من واقعاً بی‌رحمانه بود.»
ولی پس از افشای این مصاحبه مقامات پلیس گفته‌‌های او را بشدت تکذیب کردند. یکی از مأموران که در روز حادثه در محل حاضر شده بود، گفت: «اصلاً بحث هماهنگی نبود. بدن‌‌های هر دو زخمی نیمه‌عریان و خون‌آلود بود و تا یکی از مأموران برای پوشاندن بدن نیمه‌عریان دختر از نزدیک‌‌ترین هتل ملحفه‌ای بیاورد مدتی زمان صرف شد.»

مرد جوان که هر لحظه با یادآوری خاطرات تلخ آن روز اشک در چشمانش حلقه می‌زد، گفت: «وقتی از اتوبوس بیرون انداخته شدم قادر به حرکت نبودم. آنقدر ضربه به سرم خورده بود که کنترلی بر حرکاتم نداشتم، اما جراحات من به اندازه نامزدم شدید نبود.»

این مصاحبه پس از دستگیری متجاوزان توسط پلیس هند انجام شده و این جوان امیدوار است این 5 تن به اشد مجازات برسند تا خون نامزدش پایمال نشود.

مسئولان دولتی هند که با اعتراضات شدید مردمی قصد دارند سیاست سختگیرانه‌تری را نسبت به متجاوزان به حقوق زنان داشته باشند اعلام کرده‌اند در صورت احراز جرم این 5 تن همه آنها به اعدام محکوم خواهند شد.

پدر این دختر نیز با اعلام انزجار از این اقدام هولناک گفته از همه نظر از مجازات اعدام قاتلان دخترش حمایت می‌کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار