اما بسیاری از مردم خرافاتی معتقدند کامیلا توسط پرنس دایانا نفرین شده و به همین خاطر، هر اتفاقی که برای وی می افتد، سریعا در رسانه ها بازتاب پیدا می کند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، کامیلا همسر دوم شاهزاده چارلز است که زندگی اش همواره با فراز و نشیب های زیادی همراه بوده است. شاهزاده چارلز اولین بار کامیلا را در یک بازی چوگان در سال ۱۹۷۲ ملاقات کرد و عاشقش شد و اعلام کرد که می خواهد با او ازدواج کند اما در نهایت چارلز با پرنسس دایانا ازدواج کرد و کامیلا با مردی دیگر.

سال‌های اولیه ازدواج این زوج‌ها با آرامش سپری شد تااین که شایعاتی در مورد رابطهٔ دوباره چارلز و کامیلا به وجود آمد. سرانجام چارلز و دایانا در سال ۱۹۹۶ از هم جدا شدند و دایانا یک سال بعد در یک تصادف رانندگی کشته شد و پس از چند سال آشنایی مجدد، کامیلا و چارلز در سال 2005 با هم ازدواج کردند.


کامیلا ملقب به دوشس کورنوال

اما بسیاری از مردم خرافاتی معتقدند کامیلا توسط پرنس دایانا نفرین شده و به همین خاطر، هر اتفاقی که برای وی می افتد، سریعا در رسانه ها بازتاب پیدا می کند.

با آتش‌ سوزی بزرگ در خانه نیمه ‌کاره‌ای که در نزدیکی عمارت چند میلیون پوندی پسر کامیلا رخ داد، رسانه های انگلیسی مووضعی تازه پیدا کردند چراکه اعضای خانواده سلطنتی ناگزیر شدند قصر محل سکونت خود را تخلیه کنند و چند ساعتی مهمان همسایه‌ هایشان شوند.

این آتش‌سوزی از خانه 5 طبقه‌ای آغاز شد که در حال تعمیر و بازسازی بود و بیش از 60 آتش‌نشان و 12  خودروی آتش‌نشانی برای مهار این آتش به محل اعزام شده بودند. این عملیات حدود 10 ساعت به طول انجامید و با همکاری واحد‌های آتش‌ نشانی از مناطقی چون کینگستون، چلسی، همراسمیت و چند منطقه دیگر حریق فرو نشست.

 

در تمام مدت این عملیات تام پارکر پسر کامیلا از همسر اول وی به همراه مادر و همسرش در خانه یکی از همسایه‌‌ ها مهمان بود و روند کار را از نزدیک تماشا می ‌کرد.

علت این آتش‌سوزی هنوز مشخص نیست اما با توجه به موقعیت مکانی و نزدیکی آن به یکی از عمارت‌‌ های خانواده سلطنتی، مقامات آتش ‌نشانی و پلیس سرگرم تحقیق در این ‌باره هستند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار