کلانتر منطقه راسل كانتي در دادگاه گفته که ماموران در تحقيق از خانه شراوت چندين قوطي كوچك و دو قوطي بزرگ حاوي ساچمه هاي جنگي پيدا كردند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران، حادثه تیراندازی در یکی از مدارس آمریکا که باعث کشته شدن چندین دانش آموز شد و اوباما را هم به گریه انداخت، از جمله اتفاقاتی بود که باعث شد نیروهای امنیتی و پلیس آمریکا تدابیر جدی برای حفاظت از مدارس به کار بگیرند و ترس از اینکه دیگر دانش آموزان نیز با اسلحه به مدرسه بیایند هنوز وجود دارد.

اما حالا دانش آموزی در آمریکا پیدا شده که مقامات آمريكايي اعلام می کنند قصد داشته با استفاده از مواد منفجره دست ساز حمله اي را عليه دانش آموزان مدرسه محل تحصيل خود انجام دهد.



درك شراوت 17 ساله كه در دبيرستان منطقه راسل كانتي ايالت آلاباما درس مي خواند بعد از ظهر روز دوشنبه در جلسه رسيدگي دادگاه حاضر شده است. کلانتر منطقه راسل كانتي در دادگاه گفته که ماموران در تحقيق از خانه شراوت چندين قوطي كوچك و دو قوطي بزرگ حاوي ساچمه هاي جنگي پيدا كردند.

وي در عین حال با بیان اینکه تركيبات ديگر مورد نياز براي ساخت بمب هاي كوچك از قبيل پودر سياه، بوتان و فتيله در خانه وي پيدا نشد، افزوده است: متهم فاصله چنداني با ساخت اين بمب نداشته است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار