باید صادقانه بگویم که علاقه ای به رکوردهای فردی ندارم و موفقیت تیم است که برایم مهم است.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران؛ لیونل مسی یکی از سه کاندیدای دریافت توپ طلای سال 2012 در گفتگو با خبرنگاران گفت: نمی توانم بگویم سال 2012، بهترین سال زندیگی فوتبالی من بوده است اما باید صادقانه بگویم که علاقه ای به رکوردهای فردی ندارم و موفقیت تیم است که برایم مهم است. تنها هدف من، پیشرفت تیم است و  وقتی تیممان می برد، همه چیز آسان تر می شود.

علی رغم رقابتی که بین مسی و رونالدو وجود دارد، ستاره آرژانتینی اعلام کرد هر یک تنها به دنبال اهداف خودشان هستند و اهمیتی به رقابت های فردی نمی دهند. مسی تصریح کرد: من و رونالدو با هم رقابت نمی کنیم. ما تنها بازی می کنیم و می خواهیم با تیم های مان به قهرمانی برسیم. من می خواهم تیم ام بهترین بازی ممکن را ارائه بدهد، فقط همین.


مسی همچنین در مورد اهدافش با تیم ملی آرژانتین گفت: ما هنوز صعود نکرده ایم و هنوز راهی طولانی برای رسیدن به این هدف داریم. ما در دیدارهای اخیر نتایج خوبی کسب کرده ایم و نمایش های خیلی خوبی داشته ایم.با این وجود، ما به عنوان یک تیم باید پیشرفت کنیم؛ هنوز راه طولانی برای صعود مانده است. ما باید هر چه زودتر صعودمان را قطعی کنیم.

او در مورد دوران کودکی اش گفت: وقتی کودک بودم، هیچ وقت به اینکه بهترین شوم، فکر نمی کردم و هنوز هم این مسئله اهمیتی برای من ندارد. تنها چیزی که دوست دارم، فوتبال بازی کردن، یاد گرفتن و بهتر شدن است.مهمترین مسئله این است که از بازی کردن لذت ببریم.
برچسب ها: مسی ، برترین ، رکوردها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار