فرماندار شهرستان فیروزکوه از تحقق بیش از 72 درصدی سهمیه اشتغال شهرستان خبر داد.

سعید افشار نادری در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن اظهارکرد: از مجموع چهار هزار و 953 سهمیه در نظر گرفته شده برای شهرستان در کارگروه اشتغال استان، تا پایان دیروز سه هزار و 583 شغل ایجاد شد که از تحقق 33/72 درصدی سهمیه اشتغال شهرستان حکایت دارد.

وی گفت: البته با احتساب مشاغل ایجاد شده در بخش مسکن، تحقق سهیمه اشتغال شهرستان به 211 درصد می رسد.

فرماندار فیروزکوه گفت: مطابق آمار منتشره از سوی دبیرخانه کارگروه اشتغال استان، تا تاریخ 10 دی ماه 91 شهرستان فیروزکوه پس از رباط کریم رتبه دوم را در عمل به تعهدات ایجاد اشتغال (با احتساب بخش مسکن) به خود اختصاص داد.

وی افزود: از سوی کارگروه استانی 900 سهمیه شغل در بخش مسکن شهرستان در نظر گرفته شده بود که تا امروز شش هزار و 826 شغل از این بخش در سامانه ˈرصدˈ ثبت شده است.

افشار نادری افزود: این در حالی است که مطابق آمار نسبی جمعیتی، پس از شمیرانات بیشترین اشتغال (به اندازه 12 درصد جمعیت شهرستان) برای فیروزکوه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: برای نیل هر چه بهتر به اهداف کارگروه، از ابتدای سال دستیابی به شش هزار و 123 شغل و تحقق 130 درصدی اشتغال هدفگذاری شد.

نماینده عالی دولت در شهرستان فیروزکوه گفت: شبکه دامپزشکی با 318 درصد، اداره بهزیستی با 169 درصد و کمیته امداد امام خمینی (ره) با 137درصد تحقق اشتغال، تاکنون بهترین عملکرد را در این حوزه داشته اند.

وی بیان کرد: در این رتبه بندی صندوق مهر امام رضا (ع)، اداره منابع طبیعی، بنیاد شهید و شبکه بهداشت و درمان با تحقق بیش از 100 درصدی سهمیه ابلاغی، در رتبه های بعدی قرار دارند./ع


برچسب ها: سهمیه ، اشتغال ، فیروزکوه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.