اپلیکیشن فوتو فون توسط جشنواره فيلم وعكس همراه تهران و براي ارتباط مستقيم با مخاطبان و شركت كنندگان جشنواره به صور ت رایگان در اختیار علاقمندان به عکاسی با موبایل قرار داده مي شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از  ستاد خبري اولين جشنواره فيلم و عكس همراه تهران؛   Photo phone  نرم افزاری برای ارتباط با اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران و شرکت کنندگان در این جشنواره است که روی گوشي هاي موبايل فعال می شود و به همت ستاد اجرايي جشنواره طراحي شده است. 
لازم به ذكر است؛ اين اپليكيشن اجتماعي كه با حمايت شركت سامسونگ ارائه مي شود ، امکان عکاسی، انتخاب و ارسال عکس به جشنواره فیلم و عکس همراه تهران را فراهم می کند. 
حميد خاني مدير اجرايي جشنواره فيلم و عكس همراه تهران در رونمايي اين اپليكيشن تصريح كرد: با اين اپليكيشن براي اولين بار در يك جشنواره فيلم و عكس، گوشي هاي موبايل خود به عنوان ابزار ارتباطي مورد استفاده قرار خواهند گرفت. 
وي در خصوص كاربرد اين اپليكيشن ادامه داد: دارندگان این اپلیکیشن می توانند عکس های رسیده به این جشنواره را ببینند،  به هر عکس امتیاز بدهند و تعداد امتیازهای هر عکس را پی گیری کنند. امکان تگ گذاری روی عکس ها و جستجوی عکس بر اساس تگ ها نیز در این اپلیکیشن فراهم شده است. در عين حال اخبار و تازه هایاولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران  در اپلیکیشن photo phone قابل مشاهده است. 
خاني اعلام كرد: عموم كاربران فوتوفون بعد از پایان جشنواره و اعلام نتایج داوری نيز مي توانند عکس های برگزیده توسط هیات داوران را ببینند  و از اين طريق پس از اتمام جشنواره در 4 اسفند ماه ، ارتباط علاقمندان به عکاسی و فیلمبرداری با موبایل توسط اپلیکیشن photo phone تداوم خواهد یافت. 
اين اپليكيشن در سايت شركت سامسونگ به آدرس www.samsungapp.com ، سایت بازار به نشاني  www.cafebazaar.ir  و سایت اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران به نشانی www.tfpf.mobi  قابل دانلود است. 
گفتني است؛ اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با محوریت عکس و فیلم با تلفن همراه،  از اول تا چهارم اسفند 1391 در تهران برگزار می‌شود. /ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.