«توني بلر» نخست وزير سابق انگلستان، تنها طي سال گذشته درآمد خود را از بخش هاي مختلف تا سه برابر افزايش داده حال آنکه اصلا مشخص نيست اين پول ها از کجا مي آيد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران، درحاليکه بسياري از مقامات انگليسي نخست وزير سابق انگليس را به خاطر برقراري روابط بخاطر اصلاحات سياسي در کشور قزاقستان متهم مي کنند، اين نخست وزير کماکان از راه هايي نامعلوم، درآمد خود را در طي سال گذشته تا سه برابر افزايش داده و هم اکنون 16 ميليون پوند تنها از يکي از شرکت هايش درآمد دارد.
درپي خبر منتشر شده در روزنامه ديلي ميل، سرمايه بلر در شرکت ويندراش ونچوز از 12 ميليون پوند در ابتداي سال 2012 ميلادي به 16 ميليون پوند در انتهاي اين سال رسيده و اين در حاليست که وي بيش از 350 هزار پوند از سخنراني هايش و 2.5 ميليون پوند از سرمايه گذاري اش در بانک آمريکايي جي پي مورگان بدست آورده است.
وي همچنين درآمدي 8 ميليون پوندي از طرحش در قزاقستان که مورد انتقاد شديد ديگر سياستمداران انگليسي قرار گرفته دارد که انتشار اين خبر در محافل انگليس، به سبب بحران مالي در اين کشور، باعث خشم و کينه در ميان مردم شده است.
برچسب ها: سود ، بلر ، انگلستان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار