فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) گفت: لازم است در کشورهای علاقه‌مند به انقلاب اسلامی، برای انجام فعالیت‌های بسیج توسط مردم همان کشورها، اهدافی را تعریف و سازماندهی کنیم.

به گزارش حوزه دفاعي - امنيتي باشگاه خبرنگاران، امیر سرتيپ خلبان "احمد میقانی" فرمانده سابق نيروي هوايي ارتش و قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) طی گفتگویی پیرامون فعالیت‌های سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: بسیج در همه عرصه‌ها، اقشار و ابعاد، فعالیت‌های بسیار گسترده‌ای در تمامی مؤلفه‌های قدرت ملی دارد و از آنجا که دفاع ما یک دفاع همه‌جانبه است و همه مؤلفه‌های قدرت ملی را شامل می‌شود، نشان‌دهنده وزن و حجم گسترده نقش بسیج در دفاع همه‌جانبه است که بسیج آن را دنبال می‌کند.

میقانی با اشاره به فرمایش مقام معظم ولایت که فرمودند بسیج یک معجزه و نهاد ارزش‌آفرین است، تصریح کرد: بسیج در هر جا و در هر زمینه‌ای که حضور پیدا کند باعث ارتقا و پیشرفت می‌شود.

وی به مراحل پنج‌گانه انقلاب از منظر امام خامنه‌ای اشاره کرد و افزود: بسیج در سطح منطقه هم الگو بوده ولی در این زمینه کم کار شده است، چون علاوه بر حضور بسیج در سطح ملی باید بسیج در سطح انقلاب اسلامی و تمدن اسلامی نیز نقش‌آفرین باشد.

فرمانده سابق قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) نقش مهم بسیج در نظام جمهوری اسلامی و منطقه را یادآور شد و خاطرنشان کرد: لازم است در کشورهای علاقه‌مند به انقلاب اسلامی، برای انجام فعالیت‌های بسیج توسط مردم همان کشورها، اهدافی را تعریف و سازماندهی کنیم تا با گسترش این فعالیت‌ها، بسیج صد میلیونی در افق چشم‌انداز 1404 شکل بگیرد.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار