حدود 19 سال پیش زمینی به وسعت 9 هکتار در فردوسیه آزادگان رفسنجان کلنگ زنی شده که هم اکنون ساخت آن شروع شده است .

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران رفسنجان، خواجویی عضو شورای فردوسیه آزادگان در این باره گفت : در سال 72 این زمین بمنظور احداث مجموعه بزرگ ورزشی فرهنگی در حومه شرقی این شهرستان با ظرفیت بالغ بر 5 هزار نفربه اداره تربیت بدنی واگذار شد و با حضور مهدوی رییس وقت سازمان تربیت بدنی استان ، کلنگ زنی شد.

رییس اداره تربیت بدنی شهرستان رفسنجان نگاران گفت :درسال 1377 ، بمناسبت همان سال در کل کشور 1377قطعه زمین کلنگ زنی شدکه ازاین تعداد 6 قطعه در رفسنجان واگذار شد وتا کنون ازاین 6 قطعه 2 مورد ساخته شده است .

 رویگر افزود :ازاین قبیل زمینهای کلنگ زنی و رهاشده ازقبل وبعد از سال 77دررفسنجان زیاد است .

وی دلیل تعلل در ساخت این پروژه ها را نبود بودجه اعلام کرد و گفت: باتزریق اعتبارات از سوی خیران و شرکتهای خصوصی ومحل دهیاریها امکان رشد این پروژه ها تحقق خواهد یافت .

رویگر تصریح کرد : با هزینه 1 میلیارد ریال در فردوسیه آزادگان توسط شرکت مس سرچشمه رفسنجان این پروژه هم اکنون 20 درصد رشد دارد و قرار است در قبال ساخت این مجموعه تیمهای مس ، فوتبال و فوتسال وبسکتبال از سالنهای ورزشی تمرین در نوش آباد و لاهیجان استفاده کنند .

بهره برداری از 15 سالن ورزشی در رفسنجان تانیمه اول سال آینده

رییس اداره تربیت بدنی شهرستان رفسنجان یادآور شد : از ابتدای سال تاکنون 15سالن ورزشی در بخش مرکزی و روستاهای داوران، شریف آباد ، علی آباد، لاهیجان ،کریم آباد ، تقی آباد ،احمدآباد دفعه ،وسه روستای روانمهران ،جوادیه فلاح واحمدیه در نوق با اعتبار بالغ بر 50 میلیارد ریال از اعتبارات ملی دردست احداث است که تا نیمه اول سال آینده به بهره بردری خواهندرسید./ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.