مرتضی کریمی گفت: تیم تکواندو استیل البرز در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ برتر بدون تغییر در ترکیب خود به گردونه رقابتها خواهد آمد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، مرتضی کریمی سرمربی تیم تکواندو استیل البرز با بیان این مطلب افزود: تیم تکواندو نوپای استیل البرز در حالی نخستین تجربه حضور خود در رقابتهای لیگ برتر جام "خلیج فارس" را تجربه می کند که با ترکیبی کاملا جوان و کم تجربه به مصاف حریفان می رود.

وی در ادامه بیان کرد: هوگوپوشان این تیم با هفت هفته حضور در رقابتهای نیم فصل اول، مبارزات بسیار خوبی را به نمایش گذاشتند واگر باتجربه‌ بیشتری بر روی شیاپچانگ حاضر می شدند، قطعا با عملکردی قابل قبول، رتبه نخست جدول رده بندی را تصاحب می کردند.

کریمی در خصوص برنامه های این تیم در دور برگشت لیگ برتر اظهار کرد: تیم استیل البرز در نیم فصل دوم بدون تغییر در ترکیب هوگوپوشان خود به روی شیابچانگ خواهد رفت و با توجه به انگیزه بالای مبارزان جوان و كسب نتایج مثبت در دور رفت، به طور حتم با اعتماد به نفس بیشتری به مصاف حریفان قدرتمند و با تجربه می روند و با کسب جام قهرمانی یازدهمین دوره لیگ برتر، جواب اعتماد مسئولان باشگاه را خواهند داد.

وی درباره روند آماده سازی تکواندوکاران تیم خود یادآور شد: بعد از اتمام دور رفت رقابتهای لیگ برتر و پس از یک هفته استراحت، هوگوپوشان این تیم از روز گذشته اولین مرحله اردوی آماده سازی خود را برای حضور موفق تر در نیم فصل دوم آغاز کردند.

وی افزود: در جریان برگزاری اردوی های آماده سازی و تا قبل از آغاز دیدارهای نیم فصل دوم و با تحلیل عملکرد شاگردانم در دور رفت، نقاط ضعف هوگوپوشان را برطرف کرده و با آمادگی کامل به روي شيابچانگ خواهيم رفت تا در نخستین حضورمان در این رقابتها، با کسب مقام قهرمانی افتخار آفرینی کنیم.

سرمربی تیم تکواندو استیل البرز در خصوص سطح برگزاری رقابتهای جام " خلیج فارس" گفت: با توجه به اینکه در این دوره از رقابتها شاهد حضور تکواندوکارانی مجرب و ملي پوش هستیم، سطح برگزاری رقابتها بسیار بالا بود که در دور برگشت نیز باید منتظر به اجرا گذاشتن مسابقاتی جذاب و چشمگیر از ورزشکاران باشیم.

کریمی بیان کرد: همچنین یکی از دلایل موفقیت این دوره از رقابتهای لیگ برتر، بحث انتخاب نفرات تیم ملی از میان برترین های لیگ بود که این امر باعث شد در این دوره از رقابتها نسبت به ادوار گذشته حساسیت دیدارها افزایش یابد به نحوی که فینال های هر مسابقه مانند رقابتهای جهانی و آسیایی برگزار گردید.

وی در خصوص رقبای اصلی تیم خود در دور برگشت لیگ برتر تکواندو یادآور شد: در نیم فصل دوم رقابتهای لیگ خلیج فارس، در سه دیدار نخست خود باید برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف سه تیم قدرتمند (قوامین ناجا، شهرداری ورامین و دانشگاه آزاد اسلامی) برویم که این سه دیدار تا حدودی سرنوشت تیم را در جدول رده بندی تعیین می کنند.

وی در خصوص نحوی داوری این دوره از مسابقات لیگ برتر تکواندو بیان داشت: خوشبختانه در این دوره از رقابتها با برنامه ریزی های درست و بهره گیری از بهترین داوران شاهد قضاوت های بدون نقض و خطایی بودیم، که نکته قابل توجه آن نظارت دقیق رئیس کمیته داوران بر نحوی قضاوت بر روی شیابچانگ بود که امیدوارم در دور برگشت نیز این امر ادامه داشته باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار