تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندر عباس به دلیل عدم پرداخت بدهی های فصل گذشته از سوی سازمان لیگ محروم شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران تیم والیبال آلومنیوم المهدی  بندر عباس که از مبلغ قرار داد فصل گذشته خود با بازیکنان و کادر فنی حدود سه میلیارد ریال بدهکار است ،‌از سوی سازمان لیگ برای حضوردر  دیدار هفته پنجم دور برگشت مقابل پیکان محروم شد.
محمد رضا دامغانی، سرمربی تیم والیبال آلومینیوم المهدی بندر عباس اظهار داشت:  با توجه به آنکه این باشگاه سال گذشته در لیگ برتر والیبال تیمداری کرده است اما ردیف بودجه نداشته هنوز با بازیکنان و کادر فنی خود تسویه حساب نکرده است.
 وی تصریح کرد:  طبق قانون باشگاه ها و شرکت های دولتی باید بر اساس مصوبه خاصی مبالغ قرار داد خود را پرداخت کنند متاسفانه در سال گذشته این مصوبه وجود نداشته و باشگاه موفق به تسویه حساب با بازیکنان نکرده است.
 وی تصریح کرد:  مسئولان باشگاه پس از شنیدن خبر محرومیت از ادامه  حضور در لیگ برتر والیبال  اقدامات  لازم در خصوص  تسویه  حساب را آغاز کرده اند.
 وی تصریح  کرد:  مسئولان امور مالی باشگاه هم اکنون در بانک برای پرداخت بدهی ها حضور دارد،  امیدوارم پیش از پایان وقت اداری این اتفاق صورت گرفته و ما بتوانیم بدون داشتن مشکل خاصی در بازی روز گذشته 20 دی ماه به مصاف تیم پیکان در تهران برویم.
 گفتنی است:  محرومیت باشگاه آلومینیوم  المهدی بندر عباس در حالی است که آنها فردا سه شنبه 19 دی ماه  ساعت 11 صبح بندر عباس را به مقصد تهران برای حضور در بازی مقابل پیکان ترک می کنند./با
برچسب ها: والیبال ، تیم ، آلومینیوم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار