جنگ و مبارزه بر سر اقدام نظامی علیه ایران به مبارزه بین مقامات ارتشی رژيم صهيونيستي تبدیل شده و موضوع کشمکشی جدیدی در میان رده های بالای نظامی شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، رژیم صهیونیستی  سعی فراوانی داشت که با روشن نگاه داشتن آتش شایعات اقدام نظامی علیه ایران فضای بین المللی را ملتهب نگاه دارد که با توجه به وقوع جنگ هشت روزه و پیروزی مقاومت اسلامی نوار غزه در این جنگ بر اسرائیل بازار شایعات جنگ با ایران از رونق افتاد، اما سیاستگذاران اسرائیلی به تازگی سعی دارند این مطلب را بازهم از طریق رسانه های صهیونیستی به جنگی رسانه ای تبدیل کنند.
به همین منظور جروزالم پست با ترسیم دو اردوگاه به نام های اردوگاه ایهود باراک و اردوگاه گبی اشکنازی سعی در رونق بخشیدن به این بازار کساد دارد و رهبران موافقین و مخالفین اقدام نظامی علیه ایران را باراک و اشکنازی معرفی کرده است.
ایهود باراک و اعضای دفترش که بشدت بر طبل جنگ می کوبند و خواستار آغاز حمله به ایران هستند و گبی اشکنازی و همکارانش  درارتش رژیم صهیونیستی بشدت این امر را خطرناک و نابود کننده برای امنیت اسرائیل می دانند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار