علي ضياء بدليل تمام اتفاقات بد رخ داده در اين سرزمين از تمام مردم عذرخواهي كرد.

به گزارش خبرنگار حوزه تلويزيون باشگاه خبرنگاران برنامه صبحگاهي ويتامين 3 با اجراي سيد علي ضياء از شبكه سه سيما به روي آنتن رفت.

سيد علي ضياء در ابتداي برنامه گفت: هر روز صبح يك درخواست دعا از خداي مهربان بخواهيم تا به ما به قدري معرفت عطا كند كه در سختي ها و مشكلات غم همديگر را بخوريم.
مجري در ادامه عنوان كرد: هفته ديگر مراسم عقدكنان عروس و دامادي را در برنامه خواهيم داشت كه نامزد هستند و هنوز عقد نكردند و بعد اعلام كرد از همه عروس و داماد ها مي‌خواهيم در صورت تمايل مراسم عقدكنان خود را در برنامه ما برگزار كنند با يك دفتر هماهنگ كرديم هزينه عقد و دفتر و عاقد را خودمان تقبل مي كنيم.
علي ضياء شروع به خواندن خبرها كرد: در خبر اول آمده بود كه رئيس دادگستري آذربايجان اعلام كرده كه مقصد آتش سوزي در پيرانشهر در روستاي شين هيچ كس نيست ضياء در تشريح اين خبر گفت: مقصر اين آتش سوزي فقط خود آتش است خود آتش خواسته بچه ها را بسوزاند و بعد مجري ادامه داد مقصر جنگ جهاني دوم هيچ كس نيست مقصر من هستيم حتي ندادن ارز و زيادي دادن وام توسط بانكها هم تقصير من است و من به خاطر تمام اتفاق هايي كه از اول تا آخر رخ داده من عذرخواهي ميكنم.
در خبر بعدي آمده كه علي دايي گفته پرسپوليس اگر اينقدر پول دارد پول من را بدهد.
در بخش كارشناسي دكتر عليرضا شيري مدرس دانشگاه مهمان برنامه امروز ويتامين 3 بود.
شهرزاد آيرم بنيانگذار موسسه حمايت از بيماران مبتلا به سرطان و عصمت لاجوردي از مهمانان برنامه امروز ويتامين 3 بودند.
گفتني است برنامه صبحگاهي ويتامين 3 با اجراي سيد علي ضياء و تهيه كنندگي علي زاهدي از شنبه تا پنج شنبه ساعت 7 تا 8:30 از شبكه سه سيما به روي آنتن مي رود./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار