وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی حکمی محمدعلی منفرد را به سمت « مشاور وزیر و رییس حوزه وزارتی»منصوب کرد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از مرکز روابط عمومی , اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در متن حکم سید محمد حسینی خطاب به منفرد آمده است: وسعت و فسحت پژواک، به قوت و قدرت مرکز است . هر چه صدا قوی­تر ، طنین فراگیرتر!
 
ستاد، مغز متفکر یک مجموعه اجرایی است و صف تجلی صفات آن!
 
حوزه وزارتی، ستاد ساماندهی و هماهنگی اقدامات معاونت­ها، سازمان­ها و مراکز وزارت متبوع و ارتباط با دیگر دستگاه­ها و نهادهاست.
 
اداره این حوزه علاوه بر علم و حلم و سلم، نگاهی هنرمندانه و هنرپرورانه   می­طلبد. ساحت فرهنگ و هنر ، تدابیری با دایره­هایی وسیع اما رنگین کمانی  می­خواهد و شما را از این طیف می­بینم.
 
 به تضمین دقت و صحت رفتارتان جناب­عالی را به سمت « مشاور وزیر و رییس حوزه وزارتی» منصوب می­نمایم.
 
کارهای زمین مانده از مأموریت­های این حوزه را که در انتصاب قبلی احصاء شده است به ضمیمه ابتکار، قاعده انتظار از این قرار ،قرار دهید.
 
  همه همکاران را به هماهنگی و همراهی توصیه می­نمایم.
 
 در تنگنای زمان، قوت ایمان وتعهد به پیمان ، موفقیت را ضمان است.
 
از جمله سوابق »محمدعلی منفرد» می‌توان به رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در اتریش، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در سوئد، مدیر کل تشریفات سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، رئیس اداره اروپای غربی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مشاور اجرایی قائم مقام سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سردبیر اخبار جام جم صدا و سیما ویژه اروپا و سردبیر اخبار جام جم صدا و سیما ویژه آمریکا و رئیس مرکز روابط عمومی , اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت ارشاد اشاره کرد./ي2
برچسب ها: وزیر ارشاد ، حکم ، منفرد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار